سرمربی تیم فوتبال پیکان ابراز امیدواری کرد، تیمش از شکست مقابل تیم‌های مدعی پرسپولیس و سپاهان درس گرفته و عملکرد خوبی مقابل شهر خودرو داشته باشد.

سرمربی تیم فوتبال پیکان ابراز امیدواری کرد، تیمش از شکست مقابل تیم‌های مدعی پرسپولیس و سپاهان درس گرفته و عملکرد خوبی مقابل شهر خودرو داشته باشد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، سیدمجتبی حسینی در نشست خبری پیش از دیدار شهر خودرو - پیکان که از ساعت ۱۸ فردا (شنبه) آغاز می‌شود، اظهار داشت: بعد از اینکه در دو هفته اخیر مقابل تیم‌های مدعی و قدرتمند لیگ نتوانستیم نتیجه موردنظر را بگیریم سعی کردیم تمرینات خوبی انجام داده و آنالیز خوبی از تیم شهر خودرو داشته باشیم.

وی در ادامه افزود: امیدوارم بچه‌ها از بازی‌های گذشته درس گرفته باشند و بتوانند قابلیت‌‌های‌شان را در زمین نشان دهند. فکر می‌کنم فردا هر تیمی که اشتباه کمتری داشته باشد و از اشتباهات حریف استفاده کند می‌تواند موفق‌تر باشد. جنگندگی و دوندگی بالا می‌تواند به تیم‌مان کمک کند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خاتمه گفت: برای بازی فردا محرومی نداریم و تنها منصور باقری را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.