مربی آلومینیوم اراک از سبک بازی تیمش تمجید ویژه‌ای کرد.

مربی آلومینیوم اراک از سبک بازی تیمش تمجید ویژه‌ای کرد. به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اراک، محمد نوازی در نشست خبری پیش از دیدار آلومینیوم اراک مقابل صنعت نفت آبادان که از ساعت ۱۹:۳۰ فردا (شنبه) آغاز می‌شود، اظهار داشت: صنعت نفت شرایط خوبی دارد و در جدول هم بالاتر از ماست. علیرضا منصوریان هم مربی خوبی است. دیدار حساسی پیش رو داریم و به دنبال ارائه بازی بسیار خوبی هستیم.

وی با تمجید از عملکرد تیم آلومینیوم اراک گفت: کسانی که فوتبال را درک می‌کنند، می‌دانند تیم ما خیلی خوب بازی کرده است. ظرف فرصت دو ماهه‌ای که در اختیار داشته‌ایم، شرایط خوبی ایجاد کرده‌ایم و ان‌شاءالله این روند ادامه داشته باشند. بازیکنان ما فوتبال را خیلی خوب بلد هستند و شرایط را کاملاً درک می‌کنند. امیدوارم مانند گذشته، بازی تماشاگرپسند و زیبایی ارائه کنیم و سه امتیاز را در زمین خودمان به دست بیاوریم.

مربی آلومینیوم با بیان اینکه تیمش تا دیدار با گل‌گهر بسیار خوب بازی کرده است،‌ خاطرنشان کرد: در این مدت در گلزنی به مشکل خورده‌ایم. دو ماه خیلی تلاش کردیم و بازی‌ها فشرده بود. اگر قسمت شود که در آلومینیوم بمانیم،‌ تیم از لحاظ نفرات تقویت می‌شود. محمدرضا آزادی در دیدار با پرسپولیس از فرصت‌های خود استفاده کرد و دلیل نمی‌شود بگوییم در خلق موقعیت مشکل داریم. ما بدشانسی آورده‌ایم و ان‌شاءالله دل مردم اراک را شاد کنیم.

نوازی در پاسخ به این پرسش که آیا آلومینیوم می‌تواند به رتبه‌ای تک رقمی دست یابد یا خیر، بیان کرد: چرا که نه. در چهار دیدار آینده می‌توانیم بدرخشیم و نتیجه قابل قبولی بگیریم. شاید خیلی‌ها فکر نمی‌کردند پرسپولیس را در تهران شکست بدهیم، اما این اتفاق افتاد و انگیزه بسیار خوبی در استان مرکزی و باشگاه آلومینیوم ایجاد شد. در فینال جام حذفی بدشانسی آوردیم و یک توپ وارد دروازه ما شد؛ وگرنه اتفاقات بهتری در اراک و آلومینیوم باشگاه می‌افتاد. اتفاقات فوتبال به شانس است.

وی در مورد تفاوت زیرساخت‌های اراک نسبت به سال‌های گذشته گفت: من سال ۸۷ (در تیم صنایع اراک) بازی می‌کردم و آخرین بار در زمان حضورم در تیم شهرداری در اراک بودم. هر پیشرفتی، زیرساختی دارد و اتفاقات بهتری افتاده است. ما از زیرساخت‌های اولیه عقب هستیم و ان‌شاءالله با تغییرات کارخانه آلومینیوم، از لحاظ زیرساختی رشد کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.