با توجه به عدم موافقت شورای تامین استان کرمان با حضور تماشاگران در بازی پرسپولیس و سپاهان بنرهای هواداری در ورزشگاه محل برگزاری بازی نصب می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، بعد از مخالفت شورای تامین استان کرمان با برگزاری بازی پرسپولیس و سپاهان (به میزبانی سیرجان) با حضور تماشاگران، اقدامات پرسپولیس برای این مسابقه تغییر کرد.

بر این اساس از روز پنجشنبه همراه دیگر نمایندگان باشگاه راهی سیرجان شده است، تعدادی از اعضای کانون هواداران، امشب با تجهیزات راهی سیرجان می‌شوند تا سکوها را تا حد امکان به حال و هوای پرسپولیسی در آورند و برای حضور سرخپوشان آماده سازند.

همچنین حمید مطهری به دلیل محرومیت یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس، از ساعت ۲۰ امروز جمعه به سوالات خبرنگاران درباره بازی پرسپولیس و سپاهان پاسخ خواهد داد. این نشست خبری در ورزشگاه سردار سلیمانی سیرجان برگزار می‌شود.

محرم نویدکیا سرمربی سپاهان با توجه به زمان پرواز این تیم، در کنفرانس خبری شرکت نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان اصفهان ساعت ۲۱:۵۰ فردا شنبه با حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در زمین بی طرف برگزار می‌شود که باشگاه پرسپولیس با توجه به قرعه سازمان لیگ که میزبان بازی لقب دارد شهر سیرجان را برای این دیدار انتخاب کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.