هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با استعفای دو عضو خود، تنها با سه نفر به کار خود ادامه می‌دهد و هنوز درباره این باشگاه تصمیم‌گیری نشده است.

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس با استعفای دو عضو خود، تنها با سه نفر به کار خود ادامه می‌دهد و هنوز درباره این باشگاه تصمیم‌گیری نشده است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وزارت ورزش و جوانان در تاریخ ۲۲ دی ماه سال گذشته، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را انتخاب و معرفی کرد تا این باشگاه حداقل به لحاظ ظاهری، شکل و شمایل «یک باشگاه» را به خود بگیرد.

بیژن ذوالفقارنسب، غلامعلی محمدعلیپور، محمد اسدمسجدی و سیدمجید پوراحمدی به همراه رضا درویش به‌عنوان مدیرعامل، پنج عضو جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بودند که تنها پس از چند روز از این انتصابات، ذوالفقارنسب از سمت خود کناره‌گیری کرد تا هیئت مدیره باشگاه بدون رئیس به کار خود ادامه داد.

در این شرایط حالا پس از چهار ماه، غلامعلی محمدعلیپور نیز از سمت خود استعفا کرده است تا هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ناقص‌تر از قبل و با سه عضو به کار خود ادامه دهد. موضوعی که به نظر می‌رسد وزارت ورزش باید سریعتر به آن ورود کند و درباره استعفای اعضای هیئت مدیره و همچنین انتخاب نفرات جایگزین تصمیم‌گیری کند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )