مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اعتقاد دارد، بدشانسی و اشتباهات داوری یکی از موانع این تیم در کسب امتیاز بوده است.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اعتقاد دارد، بدشانسی و اشتباهات داوری یکی از موانع این تیم در کسب امتیاز بوده است. حامد نورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی یک - تیمش مقابل پرسپولیس در اصفهان گفت: ما در نیمه اول فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و جدا از گلی که زدیم چند فرصت خوب را هم از دست دادیم. در نیمه دوم هم پرسپولیس چیزی برای از دست دادن نداشت و توپ و میدان را در اختیار گرفت. آنها فشار زیادی روی دروازه ما آوردند و در نهایت به گل رسیدند. شاید تساوی عادلانه بود، ولی اگر در نیمه اول از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم احتمال برد ذوب‌آهن زیاد بود.

وی در مورد صحنه‌ای که با وحید امیری برخورد کرد تا این بازیکن دوباره آسیب ببیند، تصریح کرد: من با امیری صحبت کردم و گفتم که خطایی انجام ندادم. این برخورد طوری نبود که مستقیم منجر به مصدومیت امیری شود و خودش هم تأکید کرد که از قبل آسیب دیده بود. اتفاقی که برای امیری رخ داد تلخ بود، ولی امیدوارم او هر چه زودتر به میادین برگردد.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن همچنین راجع به حضور هواداران این تیم در ورزشگاه فولادشهر اظهار داشت: فوتبال بدون تماشاگران هیچ لذتی ندارد و خدا را شکر که پای هواداران دوباره به ورزشگاه‌ها باز شد. امیدوارم تیم ما هم در بازی با تراکتور نتیجه خوبی بگیرد و با حمایت هواداران سه امتیاز را بگیریم.

نورمحمدی با بیان اینکه تیمش بازی آسانی برابر تراکتور در پیش ندارد، خاطر نشان کرد:‌ تراکتور بعد از برد در بازی قبلی حالا انگیزه زیادی برابر ما خواهد داشت. می‌دانیم بازی سختی داریم، ولی در خانه محکوم به گرفتن سه امتیاز هستیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.