سرمربی تیم فوتبال بارسلونا معتقد است شاگردانش در بازی با مایورکا با اشتباهاتی که داشتند، شرایط را برای خودشان پیچیده کردند.

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا معتقد است شاگردانش در بازی با مایورکا با اشتباهاتی که داشتند، شرایط را برای خودشان پیچیده کردند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ژاوی هرناندس که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (یکشنبه) در هفته سی‌و‌چهارم لالیگای اسپانیا و در ورزشگاه نوکمپ موفق شد مایورکا را با نتیجه ۲ بر یک از پیش‌رو بردارد و به رده دوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها بازگردد، پس از این بازی گفت: فکر می‌کنم ما خوب بودیم و بازی خوبی از خود ارائه کردیم، اما عالی نبودیم. ما دوره سختی را سپری می‌کنیم و مهم بود که در این بازی پیروز شویم و دوباره با احساسات‌مان ارتباط برقرار کنیم. این به ما آرامش بیشتری می‌دهد. به رئال مادرید بابت قهرمانی در لالیگا تبریک می‌گویم، فکر می‌کنم آنها منصفانه به قهرمانی رسیدند. به هر حال قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانان اروپا و بازگشت به رده دوم جدول رده‌بندی برای ما مهم بود.

وی در ادامه افزود: ما باید راحت پیروز می‌شدیم، اما شرایط را برای خودمان پیچیده کردیم. باید از دادن کرنر و انجام خطاهای غیرضروری اجتناب می‌کردیم. نباید توپ‌ها را در بازی‌سازی از دست می‌دادیم که این اتفاق در گل مایورکا افتاد. ۱۰ دقیقه باید وقت گذاشت تا ببینید چه اتفاقی در صحنه گلی که دریافت کردیم، افتاد. ما باید در بسیاری از لحظات بازی بالغ‌تر باشیم، اما من راضی هستم.

سرمربی بارسلونا همچنین در خصوص مهاجم جوانش که با پشت‌سر گذاشتن مصدومیت همسترینگ خود، اولین بازی‌اش را برای بارسا از ماه ژانویه با حضورش در این دیدار به عنوان بازیکن ذخیره انجام داد، اظهار داشت: برای فاتی بسیار خوشحالم. او تلاش کرد تا در بازی‌های مقطع پایانی فصل کنار ما باشد. آنسو بازیکن خاص و متفاوتی است، ما از او مراقبت خواهیم کرد. در این بازی آنسو را در پست مهاجم نوک امتحان کردم چون فکر می‌کنم او باید نزدیک این منطقه باشد. حیف شد که در ماه‌های اخیر او را در اختیار نداشتیم.

ژاوی در پایان در تمجید از مهاجم هلندی‌اش که گل اول کاتالان‌ها را در این بازی به ثمر رساند، خاطرنشان کرد: دپای بازی کرد چون خیلی خوب تمرین می‌کند. او بازی فوق‌العاده‌ای انجام داد. ما چنین بازیکن را می‌خواهیم. ممفیس یک هفته فوق‌العاده تمرین کرد و اگر اینطور بازی کند، باید برای بارسا بازی کند.

بارسلونای ۶۶ امتیازی که سهمیه لیگ قهرمانان خود را قطعی کرد، حالا باید برای حفظ جایگاه دومی‌اش در چهار هفته پایانی تلاش کند. در جدول رده‌بندی سویای ۶۴ امتیازی و اتلتیکومادرید ۶۱ امتیازی در تعقیب آبی‌واناری‌ها هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.