تیم فوتبال اینتر با قبول شکست در یک بازی معوقه برابر بولونیا فرصت قرار گرفتن در صدر جدول سری A را از دست داد.

تیم فوتبال اینتر با قبول شکست در یک بازی معوقه برابر بولونیا فرصت قرار گرفتن در صدر جدول سری A را از دست داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، اینتر مسابقه‌ای که همه تصور می‌کردند با پیروزی در آن پیشتاز کورس قهرمانی سری A خواهد شد را برخلاف انتظار باخت.

شاگردان سیمونه اینزاگی در بازی معوقه‌شان از هفته بیستم سری A، شب گذشته (چهارشنبه) میهمان بولونیا بودند و این بازی را با نتیجه ۲ بر یک به شاگردان سینیشا میهایلوویچ باختند.

اینتر که با بردن این بازی می‌توانست صدر جدول را از چنگ میلان خارج کند و سرنوشت قهرمانی را در دستان خود بگیرد، با وجود شروعی خوب که با گلزنی ایوان پریشیچ در دقیقه ۳ همراه بود، نتوانست از برتری‌اش محافظت کند و در دقیقه ۲۸ دروازه این تیم توسط مارکو آرناتوویچ باز شد. در دقیقه ۸۱ هم نیکلا سانسونه گل دوم تیم میزبان را به ثمر رساند و آب سردی بر پیکر میهمان ریخت.

با این نتیجه اینتر حالا با تعداد بازی برابر با میلان (هر دو ۳۴ بازی) در فاصله دو امتیازی رقیب همشهری در رده دوم جدول باقی ماند و باید امیدوار باشد که در چهار هفته باقیمانده به پایان فصل، روسونری امتیاز از دست دهد.

همزمان با این بازی یکی دیگر از بازی‌های معوقه هفته بیستم سری A میان تیم‌های آتالانتا و تورینو در شهر برگامو برگزار شد که این بازی با نتیجه جالب توجه ۴-۴ به پایان رسید.

آنتونیو سانابریا در دقیقه ۴، ساشا لوکیچ در دقایق ۳۶ (پنالتی) و ۶۳ (پنالتی) و رمو فروئلر در دقیقه ۶۷ (گل به خودی) برای تورینو گلزنی کردند و گل‌های آتالانتا را هم لوئیز موریل در دقایق ۱۷ (پنالتی) و ۸۴ (پنالتی)، مارتن درون در دقیقه ۲۳ و ماریو پاشالیچ در دقیقه ۷۸ به ثمر رساندند.

با این نتیجه آتالانتا ۵۵ امتیازی شد و در رده هشتم جدول سری A باقی ماند. با توجه به فاصله ۱۱ امتیازی میان آتالانتا و یوونتوس رده چهارمی، شاگردان جان پیرو گاسپرینی عملاً شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را از دست دادند، چرا که در چهار هفته باقیمانده یووه باید همه بازی‌هایش را ببازد و آنها هم همه بازی‌های‌شان را ببرند.

پیش از این دو بازی هم تیم فیورنتینا در خانه میزبان اودینزه بود که این بازی با پیروزی قاطع و ۴ بر صفر اودینزه به پایان رسید.

پابلو ماری در دقیقه ۱۲، جرارد دئولوفئو در دقیقه ۳۶، والاس در دقیقه ۱+۹۰ و دستینی اودگی در دقیقه ۵+۹۰ گل‌های این بازی را به ثمر رساندند.

در جدول رده‌بندی سری A، میلان با ۷۴ امتیاز صدرنشین است، اینتر با ۷۲ امتیاز در رده دوم قرار دارد و ناپولی ۶۷ امتیازی هم سوم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.