تیم فوتبال میلان با یک پیروزی خارج از خانه دیرهنگام مقابل لاتزیو، شانس خود را برای کسب اسکودتو در فصل جاری زنده نگه داشت.

تیم فوتبال میلان با یک پیروزی خارج از خانه دیرهنگام مقابل لاتزیو، شانس خود را برای کسب اسکودتو در فصل جاری زنده نگه داشت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آخرین بازی شب دوم از هفته سی‌و‌چهارم سری A‌ ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) از ساعت ۲۳:۱۵ به وقت تهران، تیم فوتبال لاتزیو در ورزشگاه المپیکوی شهر رم پذیرای تیم میلان بود که این بازی با پیروزی ۲ بر یک میلانی‌ها به پایان رسید.

در این بازی چیرو ایموبیله مهاجم ایتالیایی لاتزیو خیلی زود و در همان دقیقه چهارم گل اول را برای تیم میزبان به ثمر رساند. میلان تا دقیقه ۵۰ بازنده میدان بود تا اینکه مهاجم فرانسوی‌اش اولیویه ژیرو گل تساوی را زد. تا دقیقه ۹۰ مسابقه دیگر توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا استرس از دست دادن صدر جدول به جان هواداران روسونری بیفتد، اما دو دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه دوم گذشته بود که ساندرو تونالی هافبک ایتالیایی میلان، در نقش فرشته نجات این تیم ظاهر شد و گل پیروزی‌بخش این تیم را به ثمر رساند.

به این ترتیب میلان با گرفتن سه امتیاز این بازی ۷۴ امتیازی شد تا صدر جدول را از اینتر ۷۲ امتیازی که یک بازی کمتر انجام داده است، پس بگیرد. بازی معوقه اینتر روز چهارشنبه هفته جاری در خانه بولونیاست که در صورت پیروزی در آن می‌تواند دوباره به صدر جدول برگردد. برتری میلان در حالی رخ داد که ناپولی رده سومی دیگر مدعی قهرمانی هم روز گذشته در یک بازی عجیب، برد ۲ بر صفر را با شکست ۳ بر ۲ مقابل امپولی عوض کرد و عملاً شانس قهرمانی را از دست داد.

در آخرین بازی هفته سی‌و‌چهارم سری A امشب از ساعت ۲۳:۱۵ یوونتوس میهمان ساسولو خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.