دیدارهای هفته سی‌و‌یکم بوندس‌لیگا با پیروزی تیم بایرلورکوزن در روز گلزنی مهاجم ایرانی این تیم دنبال شد.

دیدارهای هفته سی‌و‌یکم بوندس‌لیگا با پیروزی تیم بایرلورکوزن در روز گلزنی مهاجم ایرانی این تیم دنبال شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در دومین روز از هفته سی‌و‌یکم بوندس‌لیگای آلمان، امروز (شنبه) از ساعت ۱۸ به وقت تهران پنج بازی همزمان برگزار شد که در یکی از آنها تیم بایرلورکوزن میهمان خود گروترفورث را با نتیجه ۴ بر یک شکست داد.

در این بازی ابتدا جترو ویلمز در دقیقه ۵ برای تیم گروتر فورث گلزنی کرد، اما تنها سه دقیقه بعد پاتریک شیک مهاجم چک تبار لورکوزن کار را به تساوی کشاند. در دقیقه ۱۸ لورکوزن دومین گلش را به ثمر رساند و زننده این گل کسی نبود جز مهاجم ایرانی‌اش سردار آزمون که سرانجام پایش به گلزنی در بوندس‌لیگا باز شد. در ادامه پائولینیو در دقیقه ۵۸ سومین گل را برای تیم میهمان به ثمر رساند که پاس این گل را سردار آزمون داد تا روز درخشان خود را کامل کند. آزمون تا دقیقه ۷۳ در میدان حضور داشت و سپس جای خود را به هم‌تیمی‌اش در خط دفاع، دالی سینک‌گراون داد. در نهایت اسکیل پالاسیوس در دقیقه ۸۴ حسن ختام پیروزی قاطعانه لورکوزنی‌ها را رقم زد و گل چهارم آنها را به ثمر رساند.

در دیگر بازی مهم روز دوم هفته سی‌و‌یکم بوندس‌لیگا، تیم رده سومی لایپزیگ برابر میهمانش یونیون برلین در حالی که تا دقیقه ۸۶ برنده بود، تن به شکست ۲ بر یک داد. گل دقیقه ۴۶ یوسف پولسن لایپزیگ را پیش انداخت، اما ۴ دقیقه به پایان وقت‌های معمول بازی اسون میشل گل تساوی را برای میهمان برلینی به ثمر رساند. بازگشت دیرهنگام تیم پایتخت در دقیقه ۸۹ کامل شد و این تیم توسط کوین بهرنس دومین گلش را هم به ثمر رساند تا هر سه امتیاز این بازی را از آن خود کند.

این نتیجه به سود آزمون و یارانش شد، چرا که با پیروزی امروز‌شان ۵۵ امتیازی شدند و جای لایپزیگ ۵۴ امتیازی را در رده سوم جدول گرفتند.

در سایر بازی‌های امروز بوندس‌لیگا نتایج زیر رقم خورد:

اینتراخت فرانکفورت ۲ - هوفنهایم ۲فرایبورگ ۳ - مونشن‌گلادباخ ۳کلن ۳ - آرمینیا بیلفلد یک

در آخرین و مهمترین بازی امروز بوندس‌لیگا از ساعت ۲۱ به وقت تهران، در دربی درکلاسیکو بایرن مونیخ میزبان بوروسیا دورتموند است و با کسب پیروزی در این بازی برای دهمین فصل متوالی قهرمان بوندس‌لیگا خواهد شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۴ )