سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پس از صعود شاگردانش به فینال کوپا ایتالیا، از برنامه خود برای ماندن در کنار بانوی پیر تا سه سال آینده خبر داد.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پس از صعود شاگردانش به فینال کوپا ایتالیا، از برنامه خود برای ماندن در کنار بانوی پیر تا سه سال آینده خبر داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس پس از پیروزی ۲ بر صفر شب گذشته (چهارشنبه) این تیم در خانه برابر فیورنتینا در دور برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا و صعود به فینال این رقابت‌ها برای دفاع از عنوان قهرمانی، تأکید کرد به این زودی‌ها خیال ترک بیانکونری را ندارد.

این بیست‌و‌یکمین حضور یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا و هشتمین صعودش به ایستگاه پایانی جام حذفی طی ۸ فصل گذشته بود. همچون فصل گذشته این تنها شانس بانوی پیر برای کسب جام پس از حذف از لیگ قهرمانان و جا ماندن از کورس قهرمانی سری A‌است.

آلگری که تیمش ۲۱ اردیبهشت در فینال به مصاف اینتر می‌رود، در پایان بازی به شبکه مدیاست گفت: هافبک‌های‌مان در این بازی کارشان را عالی انجام دادند. آدرین رابیو قطعاً در پیدا کردن مسیر حمله بهتر کار می‌کند و حرکتش روی گلی که مردود اعلام شد عالی بود. باید به بازیکنانم تبریک بگویم چون رسیدن به فینال این رقابت‌ها یکی از اهداف ما بود. بعد از تساوی هفته گذشته برابر بولونیا تیم چند روز سخت و پرفشار را سپری می‌کرد چون در آن بازی نتوانست از موقعیت‌هایش استفاده کند. فیورنتینا با پاسکاری‌هایش خطرساز ظاهر می‌شد و کافی بود که فضایی را برای این تیم خالی بگذاریم تا با حملات سرعتی‌اش به سمت دروازه‌مان حمله کند اما تیم ما در بستن این فضاها خوب کار کرد. ما می‌بایست زودتر به گل می‌رسیدیم و دلیل رخ ندادن این هم پاس‌های اشتباه در ضدحملات بود.

آلگری افزود: فوتبال همین است. ما هم زحمت کشیدیم و بردیم. تعویضی‌ها هم کارشان را خیلی خوب انجام دادند. حالا باید خودمان را برای بازی بعدی در سری A‌ آماده و سعی کنیم چند بازیکنی که تا الان در اختیار نداشتیم را برگردانیم. من در یک مقطع از بازی برگشتم و از یکی از بازیکنان خواستم برود خودش را گرم کند اما فراموش کرده بودم که او مصدوم است و زمانی این را فهمیدم که دیدم با لباس‌های عادی آنجا نشسته است. بیشتر از این نمی‌توانم چیزی از بازیکنانم بخواهم چون عملاً چند ماه است که ما با همین نفرات بازی می‌کنیم و آنها هم با جان و دل بازی کردند. نکته خوب بازی ما این بود که از نظر دفاعی توانستیم اشتباهاتی که در بازی‌‌های قبلی‌مان داشتیم را جبران کنیم.

سرمربی بانوی پیر در پایان درباره درخواست برخی از هواداران برای اخراج وی و اینکه آیا او فصل آینده هم روی نیمکت این تیم خواهد بود، اظهار داشت: تا سه سال دیگر! البته قبول دارم که یوونتوس همیشه باید برای کسب قهرمانی تلاش کند. چیزی که بیش از همه مرا ناراحت کرد نتیجه بازی رودرروی‌مان با اینتر بود چون نتیجه آن بازی سرنوشت لیگ را تعیین کرد. لاپو (برادر مالک باشگاه یوونتوس) یکی از طرفداران پروپاقرص یوونتوس است. کاملاً طبیعی است که وقتی ما نمی‌بریم او ناراحت باشد. با این حال اینکه در فاصله ۵ هفته به پایان فصل ما شانس قهرمانی را از دست دادیم، خیلی مرا ناراحت نمی‌کند. این می‌تواند انگیزه‌ای برای فصل آینده باشد. ما می‌توانیم از این فصل درس بگیریم و بیاموزیم که در فوتبال و زندگی شما نمی‌توانید همیشه برنده باشید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.