سرمربی پیشین تیم فوتبال ملوان بندر انزلی معتقد است حضور گابریله پین مربی ایتالیایی استقلال در تیم ملی می‌تواند به پیشرفت این تیم کمک کند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال ملوان بندر انزلی معتقد است حضور گابریله پین مربی ایتالیایی استقلال در تیم ملی می‌تواند به پیشرفت این تیم کمک کند. محمد احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره قرعه‌ ایران در جام جهانی قطر و همگروهی شاگردان اسکوچیچ با تیم‌هایی مثل انگلیس و آمریکا گفت: به عقیده من تیم ملی نه در گروه مرگ قرار گرفت و نه می‌توان گفت گروهش آسان است. ما در گروه متعادلی هستیم که می‌توانیم حتی به صعود هم فکر کنیم، ولی طبیعتاً کار آسانی نداریم. تیم‌های انگلیس، امریکا و تیم سومی که قرار است وارد این گروه شود قطعاً تیم‌های خوبی هستند و ما باید با یک برنامه‌ریزی خوب به قطر برویم تا بتوانیم بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته و برای صعود شانس داشته باشیم.

وی در مورد قطعی شدن حضور دراگان اسکوچیچ در تیم ملی عنوان کرد: این اتفاق طبیعی بود، ولی من معتقدم که نیمکت تیم ملی باید تقویت شود و نیاز به مربیانی داریم که پخته‌تر از نفرات فعلی باشند. اسکوچیچ نیاز به این دارد که با تجربه بیشتری به جام جهانی برود و من فکر می‌کنم گابریله پین مربی استقلال یک گزینه خوب است تا در کادر فنی تیم ملی باشد. او تأثیر خودش را در استقلال نشان داد و می‌تواند به بهبود شرایط خط دفاعی تیم ملی هم کمک کند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال ملوان راجع به نتایج خوب این تیم در لیگ دسته اول هم اظهار داشت: مازیار زارع و پژمان نوری که از مکتب ملوان هستند با کمک آقای رشیدپور کار بزرگی انجام دادند و باید به آنها تبریک گفت. ملوان تا اینجا نتایج بسیار خوبی گرفته است و امیدوارم با صعود به لیگ برتر شاهد بازگشت دوباره این تیم ریشه‌دار به جایگاه واقعی‌اش باشیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )