حساب رسمی لیگ فوتبال پرتغال از عملکرد مهدی طارمی و گلزنی‌هایش در ماه رمضان به شکل ویژه‌ای تمجید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پورتو در هفته سی ام لیگ پرتغال میزبان تیم پورتیموننزه بود که این بازی با نتیجه پرگل ۷ بر صفر به سود پورتو تمام شد.

در این مسابقه که بامداد امروز یکشنبه (به وقت تهران) برگزار شد، مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو در ترکیب اصلی بود و در ۶۴ دقیقه حضورش در زمین سه گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد. طارمی در دقایق ۱۹، ۳۴ (پنالتی) و ۴۷ گلزنی کرد.

این عملکرد با واکنش‌های مثبت زیادی از سوی هواداران پورتو و کارشناسان فوتبال پرتغال مواجه شده است.

حساب رسمی مسابقات فوتبال حرفه‌ای پرتغال که برگزار کننده رقابت‌های لیگ برتر این کشور است، با انتشار تصاویری از طارمی و اشاره به ماه رمضان نوشت: «روز در ماه رمضان روزه است و شب گرسنگی اش را با گل برطرف می‌کند. طارمی توقف ناپذیر بود و برای دراگائو (پورتو) هت تریک کرد.»

همچنین مرتضی دامن پاک جامی سفیر ایران در پرتغال با انتشار توییتی از طارمی تمجید کرد و نوشت: «در پاسخ به توهین سایت باشگاه اسپورتینگ به طارمی و ایرانیان: شعبده بازی مرد پارسی در سیرک اتفاق نمی‌افتد، بلکه به صورت «هت تریک» در مسابقه فوتبال است. این هنر یک «شاهزاده پارسی» است که با گل‌های زیاد می‌آید.»

اشاره سفیر ایران به انتقادات اخیر سایت باشگاه اسپورتینگ لیسبون از طارمی و حمله به مهاجم ایران با انتشار مقاله‌ای از یکی از هوادارانش است.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۵ )