سرمربی تیم فوتبال استقلال با اتهام به یکی از داوران قدیمی گفت: داوری که در زمان بازی کردن خود من «شیتیل» گرفته بود و محروم شد حالا ارتقا پیدا کرده و در تلویزیون کارشناسی می‌کند!

به گزارش خبرنگار مهر، دومین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز دوشنبه بین تیم های استقلال و نساجی مازندران در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد که این بازی با تساوی بدون گل در پایان ۹۰ دقیقه و وقت های اضافه همراه شد و در نهایت نساجی در ضربات پنالتی ۵ بر ۴ حریف خود را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

فرهاد مجیدی در مورد این بازی گفت: از هواداران عذرخواهی می کنم که نتوانستیم پیروز باشیم. مسئولیت این شکست با من است. بازیکنانم تمام تلاششان را کردند و در ۱۲۰ دقیقه حاکم زمین بودیم و موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم.

مجیدی با انتقاد از داور که گل صحیح این تیم را نگرفت گفت: من مسئولیت شکست را برعهده می گیرم اما از کمیته داوران یک درخواست داریم. ما در هفته گذشته برنامه ریزی کردیم و در تمرینات برای بازی ۱۰ نفره، ۹ نفره و ۸ نفره کارهای ویژه ای کردیم اما فکرش را نمی کردیم که گل صحیح ما را قبول نکنند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: بعد از این بازی کارشناسانی که با فدراسیون هستند می گویند تصمیم داور درست بوده و بقیه می گویند اشتباه بود. متاسفانه یکی از داورانی که در زمان بازی کردن خود من شیتیل گرفته بود و محروم هم شده بود ارتقا پیدا کرده و الان به تلویزیون می آید. با چه رویی به تلویزیون می آید.

فرهاد مجیدی ادامه داد: اگر این گل آرمان رمضانی خطا باشد من دیگر مربیگری نمی کنم. بهانه نمی آورم اما وقتی در کنفرانس هفته گذشته حرف هایی را زدم و گفتم که برخی می خواهند به استقلال ضربه بزنند، دیدید که درست گفتم. الان شروع کردند که استقلال را متوقف کنند. ما شانس نداشتیم و اگر داشتیم در همان ۹۰ دقیقه به پیروزی می رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد اتهامات نامشخصش به داوری و اتفاقاتی که در لیگ برتر ایران رخ می دهد گفت: مربی لیگ برتری دنبال این است که کمک داورهای استقلال را بچیند. حرف هم بزنیم می گویند مجیدی بهانه می آورد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۸ )