سرمربی استقلال بعد از تساوی مقابل پیکان به تلاش‌ها برای قهرمان نشدن استقلال در این فصل پرداخت و بدون نام بردن از پرسپولیس و یحیی گل محمدی گفت: اگر آن کارها را من کرده بودم مرا دار می‌زدند!

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد مجیدی بعد از پایان بازی استقلال برابر پیکان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر که با نتیجه تساوی بدون گل تمام شد، گفت: به بازیکنان هر دو تیم بخصوص تیم خودم خسته نباشید می گویم که با تمام وجود ۱۰ نفره بازی کردند. در نیمه اول همه چیز خوب بود. اختیار توپ و زمین و ایجاد موقعیت با استقلال بود که متاسفانه صحنه دقیقه ۴۰ (اخراج مدافع استقلال) روند بازی را عوض کرد. در نیمه دوم تعویض هایی کردیم و دنبال برد بودیم ولی متاسفانه نتیجه لازم را نگرفتیم.

وی در خصوص اخراج سیلوا در این مسابقه تاکید کرد: نمی خواهم مثل بعضی ها اینجا داد و بیداد کنم و بهانه بیاورم. اگر این اتفاق برای استقلال بود نه خطا می گرفتند و نه حتی کارت می دادند. مهاجم پیکان به توپ نمی رسید و اصلا خطا نبود. نهایتش کارت زرد بود. اگر بازی های ما را آنالیز کنید می بینید از داوری ضربه خورده ایم. نمی خواهم در اینباره صحبت کنم. احساسم این است ما ضرر می کنیم و بقیه داد و بیداد می کنند. این خنده دار و باعث تاسف است. اتفاقاتی برای استقلال رخ داده است که احساس می کنم دوست ندارند استقلال قهرمان شود. اگر بخواهید ۱۰ موردش را می گویم.

مجیدی تاکید کرد: فیلم مارمولک را دیده اید؟ راه های رسیدن به خدا را در این فیلم دیده اید؟ حالا من راه های قهرمان نشدن استقلال را به شما یکی، یکی می گویم. گذاشته بودم آخر فصل بگویم ولی الان می گویم. اول اینکه برویم استادیوم و یک ساعت و نیم قبل از بازی نامه بزنند که دو بازیکن استقلال نمی توانند بازی کنند. (اشاره به بازی استقلال با گل گهر و محرومیت ژستد و یامگا از آن بازی) اینقدر هماهنگ شده و برنامه ریزی شده که حتی به ما زمان هم ندهند بازیکن جایگزین کنیم؛ مثل بازی های محلی.

وی گفت: مورد دوم؛ در این مملکت دزدان، جاعلان و فاسدان تحت تعقیب نیستند مثل دزدان خانه خودم ولی مسئولان صبح دست و صورت نشسته در تلویزیون دنبال دو سرباز (سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند دو مدافع استقلال) هستند. غیر از این است؟ «یارو» هشت صبح در تلویزیون می گوید این دو بازیکن باید سرباز باشند. این همه آدم هزار میلیارد، هزار میلیارد پول برده اند ولی کسی تعقیبشان نمی کند. چه کردید با این دو جوان؟ جام جهانی را از این دو بازیکن گرفتید. چطور دلتان می آید شب بخوابید؟ کسی می داند وضعیت روحی سیاوش و حسین چطور است؟

سرمربی استقلال ادامه داد: راه سوم این است که استقلال را در نیمه نخست ۱۰ نفره کنید. پیشنهاد می کنم راه دیگری پیدا کنید؛ تیم مجیدی ۱۰ نفره هم نمی بازد. بهانه نمی آورم. دوباره نگویند فرهاد فرار رو به جلو کرده است. اگر کارهایی که مربیان دیگر کرده اند من کرده بودم «به قرآن مجید» قسم ساعت ۱۲ میدان آزادی مرا دار زده بودند. یک مصاحبه کردم و گفتم «دکان باز کرده اند». شما دیدید چه کار کردند. گفتند ممنوع الکار هستی و گفتند ۵۰ میلیون جریمه هستی. فرقش چیست؟ اگر این کارها را من کرده بودم چه کار می کردند؟ اتفاقی که امروز افتاد؛ اصلا بگوییم داوری؛ کلا احساس می کنم کسی که باید طلبکار باشد ما هستیم. رفت و برگشت در دربی پنالتی ما را نگرفتند ولی بقیه صحبت می کنند. نمی فهمم با چه رویی صحبت می کنند. تیم مرا نیمه اول ۱۰ نفره می کنید. راه دیگری پیدا کنید. اصلا تیم مرا ۹ نفره کنید.

مجیدی در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر احتمال بازگشت محمدحسین مرادمند به استقلال با گرفتن معافیت از خدمت، گفت: هر حرفی بزنم سندیت ندارد چون قانونی وجود ندارد. هرکسی هر کاری دوست داشته باشد می کند. هر طور بخواهند برنامه می دهند و بازی می گذارند و محروم می کنند. به خدا اطلاعی ندارم. باشگاه گفت مراحل معافیت مرادمند تمام شده و به زودی به تمرین می آید. تا نیاید و نبینم باور نمی کنم.

سرمربی استقلال در پایان در پاسخ به سئوال دیگر خبرنگار مهر مبنی بر شانس قهرمانی تیمش در این فصل از مسابقات لیگ، گفت: بازیکنان من شایسته ترین بازیکنان برای قهرمانی هستند. بازیکنان من بهترین در ایران هستند؛ الکی شلوغش نکنید. الکی دنبال داستان نباشید. چطور سال های دیگر این مسائل نبوده و امسال این اتفاق افتاده است؟ سال های دیگر تیم های دیگر قهرمان شدند چیزی نبوده است؟

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۹ )