از نگاه مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان این تیم باید با تغییر کادر فنی در جام جهانی ۲۰۲۲ حاضر شود.

از نگاه مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان این تیم باید با تغییر کادر فنی در جام جهانی ۲۰۲۲ حاضر شود. علی سامره در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره قرعه ایران در جام جهانی قطر گفت: همین که ما به جام جهانی رسیدیم باعث غرور و افتخار است و همه از این قضیه خوشحال هستند. همه دست به دست هم دادند تا این اتفاق رقم خورد و خوشبختانه صعود تیم ملی خیلی زود رقم خورد. بازیکنان تیم ملی در دور دوم بازی‌ها با تلاش و انگیزه بالایی نسبت به دور اول بازی کردند تا با اقتدار راهی جام جهانی شویم، ولی امیدوارم هدف فقط همین نباشد و بتوانیم در این جام از گروه‌مان به مرحله حذفی راه پیدا کنیم.

وی ادامه داد: ما در دوره‌های قبل از مرحله گروهی صعود نکردیم، ولی حالا باید این تفکر در بین بازیکنان، کادر فنی و فدراسیون ایجاد شود و تیم هم به خوبی آماده مسابقات شود تا بتوانیم نتایجی متفاوت بگیریم.

پیشکسوت باشگاه استقلال با تأکید بر اینکه باید تصمیماتی درست در قبال تیم ملی اتخاذ شود،‌ خاطر نشان کرد: به عقیده من سرمربی تیم ملی باید تغییر کند و یک مربی بزرگتر هدایت این تیم را بر عهده بگیرد. اکثر بازیکنان شاید به ظاهر اسکوچیچ را قبول داشته باشند، ولی مهم این است که باطنی هم سرمربی تیم را قبول داشته باشند. در آخر هر تصمیمی گرفته شود، موفقیت تیم ملی مهم است و من نظر شخصی‌ام را گفتم که ممکن است برخی مخالف آن باشند. نظر من این است که یک مربی بزرگ باید روی نیمکت تیم ملی بنشیند.

سامره همچنین تصریح کرد: ما بازیکنان خوبی داریم و امیدوارم در این شرایط فدراسیون فوتبال هم صاحب اصلی‌اش را پیدا کند تا اتفاقات بازی با لبنان دیگر تکرار نشود. شما می‌بینید که در این شرایط هر فردی می‌خواهد خودش تصمیم بگیرد که این چندان جالب نیست.

مهاجم پیشین تیم ملی در مورد همگروه شدن با آمریکا و انگلیس در جام جهانی نیز گفت: در بین تیم‌های راه‌یافته به جام جهانی فقط سه‌ چهار تیم خیلی قوی هستند. من معتقدم می‌توانیم پدیده جام جهانی باشیم و یا اینکه با سه باخت به ایران برگردیم. من معتقدم بازی‌های سختی در پیش داریم و در عین حال امیدوارم اتفاقات خوبی رخ دهد. باید دیدگاه ما تغییر کند و تفکرات‌مان نسبت به جام جهانی‌های قبلی دستخوش تغییر شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )