کارشناس داوری فوتبال ایران، قضاوت داور بازی هوادار - پرسپولیس را مبتدیانه دانست.

کارشناس داوری فوتبال ایران، قضاوت داور بازی هوادار - پرسپولیس را مبتدیانه دانست. حسین عسگری درباره قضاوت حمید حاج‌ملک در دیدار هوادار - پرسپولیس، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: عملکرد داور اصلاً راضی‌کننده نبود. او اشتباهات تأثیرگذاری مرتکب نشد، اما قضاوت او زیر استاندارد بود و در ۵۰ سالی که در فوتبال بوده‌ام، چنین قضاوتی را ندیده بودم! داور حداقل ۱۰ دقیقه از زمان بازی را تلف کرد و مسابقه را از جریان انداخت. حاج‌ملک بسیار مبتدیانه قضاوت می‌کرد و انگار یک داور از رده مدارس برای این بازی انتخاب شده بود!

وی با بیان اینکه داور نباید اینقدر با بازیکنان و مربیان صحبت کند، اظهار داشت: رباط صلیبی حاج‌ملک دو سال پیش پاره شد و ترس در دویدن او مشهود است. زمانی که داور اخطار می‌دهد، باید صلابت داشته باشد. رامین رضاییان در نیمه اول یک خطای معمولی کرد و یک تنه معمولی به بازیکن هوادار زد؛ او چرا کارت زرد گرفت؟ مهدی ترابی به شدت به تصمیم داور اعتراض کرد، اما به او اخطار نداد و معلوم نشد ترابی در اواخر مسابقه چرا اخطار گرفت.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان با بیان اینکه حداقل باید هشت دقیقه زمان اضافه برای نیمه نخست محاسبه می‌شد، تصریح کرد: در نیمه اول یک خطا پشت محوطه جریمه هوادار اعلام شد که چهار دقیقه تلف شد. سپس دروازه‌بان هوادار که فقط توپ را دفع کرد، دو دقیقه روی زمین افتاد. در همین صحنه باید شش دقیقه وقت تلف‌شده محاسبه می‌شد. این بازی از جذابیت افتاد و بسیار کسل‌کننده شد که داور تنها عامل آن بود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲۷ )