سرمربی تیم فوتبال هوادار با اذعان به توانایی و انگیزه پرسپولیس برای کسب سه امتیاز در دیدار فرداشب دو تیم تأکید کرد، ارتکاب اشتباه در این بازی تاوانی سنگین برای آنها خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال هوادار با اذعان به توانایی و انگیزه پرسپولیس برای کسب سه امتیاز در دیدار فرداشب دو تیم تأکید کرد، ارتکاب اشتباه در این بازی تاوانی سنگین برای آنها خواهد داشت. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس اظهار داشت: مطمئناً بازی مقابل پرسپولیس خیلی سخت است. پرسپولیس تیمی است که مدعی قهرمانی بوده و ما تمام تفکرات‌مان این است که بتوانیم مثل بازی رفت، مقابل این تیم عملکرد خوبی داشته باشیم. می‌دانیم پرسپولیس از لحاظ مهر‌ه‌ای چه پتانسیل بالایی دارد و اگر اشتباهی کنیم باید به سختی توان بدهیم.

وی در ادامه افزود: در این بازی همه بازیکنان ما حضور دارند، ولی اینطور بازی‌ها خوبی‌اش این است که همه انگیزه لازم را دارند و ما باید فقط روی مسائل فنی کار کنیم و بتوانیم تا دقیقه ۹۰ و وقت اضافه تمرکزی بالا داشته باشیم. تجربه تلخی از بازی رفت داریم که در دقیقه ۹۳ گل دریافت کردیم که البته آن گل به نظر همه کارشناسان خطا بود. با این وجود ما باید تمرکز‌مان را بالاتر می‌بردیم تا با پیروزی از زمین خارج شویم. همه تلاش‌مان این است که بازی خوبی داشته باشیم و موفق شویم. امیدوارم هر دو تیم در بازی فردا موفق باشند و همه بازی خوبی را شاهد باشند.

سرمربی تیم فوتبال هوادار اشاره کرد: تیم پرسپولیس فردا با تمام توان کار می‌کند، چون در صدر جدول اختلاف امتیاز پیش آمده است و برای همین فردا راهی به جز اینکه تیم ما را ببرد، ندارد. باید بتوانیم فشار و استرس بازی را به نفع خود‌مان جلو ببریم و در تمام دقایق بازی تمرکز داشته باشیم. به نظرم اگر بازی وارد حاشیه نشود، بازی جذابی خواهد بود، چون هم ما و هم پرسپولیس می‌خواهیم از بازی نتیجه بگیریم. ما نیز نیم‌نگاهی به رده‌های بالای جدول داریم و می‌خواهیم در هفت بازی باقیمانده بهترین نتایج را بگیریم.

عنایتی درباره اینکه مدت‌ها در استقلال حضور داشته و این موضوع به حساسیت‌های بازی فردا هوادار - پرسپولیس اضافه کرده است، یادآور شد: من الان سرمربی هوادار بوده و دنبال این هستم که این تیم به موفقیت برسد. به برداشت شما از این بازی بنا به سابقه من در استقلال و اینکه هوادار استقلال هستم، احترام می‌گذارم، ولی تمرکز من روی هوادار است تا بتوانیم این تیم را به موفقیت برسانیم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: این بازی حساسیت مضاعفی نه برای من و نه برای بازیکنان دارد و فقط می‌دانیم یک بازی بزرگ مثل بازی با استقلال در پیش داریم. می‌دانید که بازی‌های رفت و برگشت با استقلال و پرسپولیس برای بازیکنان اهمیت زیادی دارد، وگرنه این بازی‌ها نیز مثل همه دیدار‌ها سه امتیاز دارند.

سرمربی تیم فوتبال هوادار درباره اینکه حمید مطهری مربی پرسپولیس معتقد است هوادار بسته کار می‌کند، عنوان کرد: من منظور مربی تیم حریف را نمی‌دانم و برای من مهم نیست، چون ما تفکرات خودمان را داریم. ما تنها تیمی در لیگ هستیم که از لحاظ آماری بیشترین ضربه کرنر را داشتیم. رویکرد ما پرس از جلوست و آنقدری پرس‌مان قوی است که تیم‌ها نتوانند جلو بیاید. شاید برای این گفته‌اند بسته بازی می‌کنیم. ما فضا‌ها را در زمین حریف‌ از تیم مقابل می‌گیریم. ما در بازی رفت حدود ۱۹ کرنر زدیم و فکر می‌کنم هیچ تیمی اینقدر به پرسپولیس کرنر نزده است. مطمئن باشید من زیبایی فوتبال را فدای نتیجه‌گیری نمی‌کنم. دیدید که ما در ۹ هفته اول که نتیجه نگرفتیم، فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتیم.

عنایتی درباره حضور علی دایی در مراسم قرعه‌کشی جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار داشت: زمانی که علی دایی برای قرعه‌کشی آمد، احساس غرور کردیم. خدا را شکر که آقای دایی هست و پرچم کشور‌مان همه جا بالاست.

وی درباره گروه تیم ملی نیز گفت: گروه خیلی خوبی بود، ولی چند روزی است که ما همه چیز را ساده می‌گیریم. در اخبار و رسانه‌ها، کارشناسان تیم‌ را به راحتی به مرحله بعدی می‌برند. این موضوع می‌تواند خیلی خطرناک باشد و اگر با این شرایط وارد مسابقات شویم و تدارکات خوبی نداشته باشیم، باید بعد از مسابقات کارگروه شکست تشکیل دهیم. الان باید همه تمرکز‌مان را روی این موضوع بگذاریم که بهترین تدارک را برای تیم ملی داشته باشیم و بهترین نتیجه را بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار درباره ناکامی تیم ملی در جام جهانی ۲۰۰۶ خاطر نشان کرد: در آن سال پرمهره‌ترین تیم را داشتیم. در بازی اول با پرتغال در نیمه اول خوب بودیم، ولی در نیمه دوم همه چیز از دست رفت و در بازی با مکزیک نیز این اتفاق تکرار شد. اینکه گفته می‌شود در آن تیم چندستگی وجود داشت، اصلاً چنین چیزی نبود و ما یک تیم فوق‌العاده یکدست بودیم. اختلافات اصلاً ربطی به کم‌کاری یا بازی نکردن بازیکنان نداشت. برخی اوقات اتفاقات فوتبالی در نتایج دخیل است. ان‌شاءالله بتوانیم این بار صعود کنیم و یک گام جدید برداریم. امیدوارم همه چیز را مهیا کنیم تا شرایط خوبی ایجاد شود.

عنایتی در پایان درباره آمار خوب هوادار در خط دفاع یادآور شد: تیم ما ساختار دفاعی خوبی دارد و بازیکنان خط جلو نیز پرتلاش هستند و کار می‌کنند که فشار زیادی به خط دفاع نیاید. امیدوارم خط حمله ما نیز ساختار خوبی داشته باشد و بتوانیم در هفت بازی آینده نتایج خوبی بگیریم. ‌

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.