یک سایت برزیلی پیش بینی کرد تیم ملی فوتبال ایران از گروهش در جام جهانی صعود می کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از مشخص شدن قرعه تیم های حاضر در جام جهانی ۲۰۲۲ واکنش ها به این قرعه کشی شروع شده است. سایت برزیلی گلوبو پیش بینی کرد که تیم ملی ایران می‌تواند در جام جهانی به عنوان تیم دوم از گروهش صعود کند.

سایت گلوبوی برزیل پیش بینی کرد که تیم ملی فوتبال ایران به عنوان تیم دوم از گروه خود در جام جهانی صعود می‌کند و در دور دوم با شکست برابر هلند حذف می‌شود. این سایت برزیلی پیش‌بینی کرد که برزیل و انگلیس به دیدار نهایی جام جهانی خواهند رسید و سلسائو عنوان قهرمانی را به دست می‌آورد.

سایت برزیلی در حالی پیش بینی کرده ایران موفق به صعود از گروهش می شود که این اتفاق تاکنون در تاریخ جام جهانی رخ نداده است. ایران در جام های جهانی ۱۹۷۸، ۱۹۹۸، ۲۰۰۶، ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ حضور داشته که در هر پنج دوره در مرحله گروهی از دور رقابت ها کنار رفته است. ایران در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تیم های انگلیس، آمریکا و یکی از سه تیم اوکراین، اسکاتلند و ولز همگروه است. بیشتر بخوانید: ورود علی دایی به صحنه قرعه کشی جام جهانی/عکس قاب ویژه از نمایندگان فوتبال ایران در سالن قرعه کشی جام جهانی/عکس واکنش عجیب نکونام به قرعه کشی جام جهانی: نظری ندارم!

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۲ )