بازیکن پیشین سرخپوشان معتقد است که با وجود اختلاف ۶ امتیازی با استقلال، پرسپولیس در این فصل هم قهرمان لیگ برتر خواهد شد.

بازیکن پیشین سرخپوشان معتقد است که با وجود اختلاف ۶ امتیازی با استقلال، پرسپولیس در این فصل هم قهرمان لیگ برتر خواهد شد. مجتبی محرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد تساوی یک - یک در دربی ۹۸ اظهار داشت: پرسپولیس عالی بود، از دروازه‌بان گرفته تا خط جلو، همه خوب بازی کردند.

وی در مورد تصمیم یحیی گل‌محمدی برای استفاده از گوهری درون دروازه در این بازی مهم و حساس، تصریح کرد: بالاخره او هم باید کسب تجربه کند.

محرمی در پاسخ به این سؤال که آیا نتیجه تساوی برای این مسابقه عادلانه بود؟، گفت: کاملاً مشخص است که گل استقلال مشکل دارد. داور اجازه تعویض به پرسپولیس نداد و در شرایطی که تیم ۱۰ نفره بود، استقلال به گل رسید.

بازیکن پیشین پرسپولیس در مورد قضاوت داور این مسابقه نیز عنوان کرد: آدم می‌ماند چه بگوید. همه کارت‌ها را به پرسپولیسی‌ها داد. آن هم داستان گل که تیم ۱۰ نفره بود و داور اجازه تعویض نداد. یحیی گل‌محمدی حق داشت عصبانی شود. پرسپولیس در همین صحنه گل خورد.

وی در مورد اینکه فکر می‌کند پرسپولیس هنوز هم شانس قهرمانی دارد؟، خاطرنشان کرد: شانس قهرمانی از دست نرفته، پرسپولیس هنوز هم می‌تواند قهرمان شود. استقلال صددرصد امتیاز از دست می‌دهد. به جرأت می‌گویم که استقلال در بازی‌های بعدی امتیاز می‌دهد و از آن طرف هم پرسپولیس بازی‌هایش را می‌برد و برای ششمین بار متوالی قهرمان ایران می‌شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱۷ )