گروهی که رئیس پیشین باشگاه چلسی پس از کناره‌گیری‌اش آنها را مأمور اداره امور این باشگاه کرده بود، هنوز حاضر به قبول پیشنهاد این مرد روس نشده‌اند.

گروهی که رئیس پیشین باشگاه چلسی پس از کناره‌گیری‌اش آنها را مأمور اداره امور این باشگاه کرده بود، هنوز حاضر به قبول پیشنهاد این مرد روس نشده‌اند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از استعفای ناگهانی رومن آبراموویچ از ریاست باشگاه چلسی، شوکی دیگر به این باشگاه و هوادارانش وارد شد.

طبق گزارش BBC، هیئت شش نفره‌ بنیاد خیریه باشگاه چلسی که آبراموویچ آنها را پس از خودش به‌عنوان مدیران جدید باشگاه معرفی کرد، روز گذشته (یکشنبه) جلسه‌ای برگزار کردند تا درباره این موضوع مشورت کنند و نتیجه جلسه این شد که آنها فعلاً از قبول مسئولیت اداره باشگاه خودداری کنند.

گویا به دلیل مشخص نبودن دامنه اختیارات این افراد در اداره باشگاه و ابهام درباره اینکه آیا آنها می‌توانند به هر طریقی که می‌خواهند تیم لندنی را مدیریت کنند، فعلاً از قبول این مسئولیت خودداری کرده‌اند.

پس از استعفای آبراموویچ ۵۵ ساله به دلیل فشارهایی که روی او وجود داشت (به خاطر ارتباط نزدیکش با ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه که دستور حمله به اوکراین را صادر کرده است) او اعلام کرد که پس از او این شش فرد معتمدش در بنیاد خیریه باشگاه شامل؛ مدیر اجرایی باشگاه بروس باک، اما هایس سرمربی تیم فوتبال زنان باشگاه و چند تن دیگر از مدیران چلسی از جمله جان دیواین، سیر هاگ رابرتسون، پل راموس و پیارا پاور باشگاه را اداره خواهند کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.