سریال ناکامی‌های آقای خاص و شاگردانش در رقابت‌های داخلی فوتبال ایتالیا، در خانه تیمی از نیمه پایین جدول رده‌بندی مسابقات به پایان رسید.

سریال ناکامی‌های آقای خاص و شاگردانش در رقابت‌های داخلی فوتبال ایتالیا، در خانه تیمی از نیمه پایین جدول رده‌بندی مسابقات به پایان رسید. به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدارهای هفته بیست‌و‌هفتم سری A ایتالیا، امشب (یکشنبه) با یک دیدار دنبال شد که در آن تیم فوتبال رم در خانه اسپتزیا به زحمت و با گلی دیرهنگام با نتیجه یک بر صفر به برتری دست پیدا کرد.

رمی‌ها که ۹۹ دقیقه (با احتساب وقت‌های تلف شده) نتوانستند دروازه حریف خود را باز کنند، در نهایت به لطف پنالتی که داور به سودشان اعلام کرد به گل رسیدند. این پنالتی را تامی آبراهام مهاجم انگلیسی جالوروسی به گل تبدیل کرد.

به این ترتیب سریال بازی‌های بدون برد متوالی رم در تمام رقابت‌ها که شامل چهار بازی بدون برد در تمامی رقابت‌ها و سه تساوی پی در پی تیم در سری A بود به پایان رسید. شاگردان ژوزه مورینیو در شرایطی این بازی را به سود خود به پایان رساندند که تیم اسپتزیا از دقیقه ۴۵ با اخراج کلوین آمیان آدو ۱۰ نفره به بازی ادامه داد.

رم با این پیروزی ۴۴ امتیازی شد و به رده ششم صعود کرد تا همچنان شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا داشته باشد.

پیش از این بازی هم تیم‌های تورینو و کالیاری در شهر تورین به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی ۲ بر یک تیم میهمان خاتمه یافت.

در آخرین بازی امشب سری A ایتالیا، از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت تهران، تیم لاتزیو میزبان ناپولی خواهد بود، دیداری که پیروزی در آن ناپولی را به صدر جدول می‌رساند. فردا نیز در آخرین بازی هفته بیست‌و‌هفتم از ساعت ۲۳:۳۰ آتالانتا میزبان سامپدوریا خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.