عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با بیان این که انتخاب سراجی به عنوان سرپرست فدراسیون حدس و گمان بود گفت: انتخاب سرپرست پس از چند ساعت بحث و بررسی و با رای گیری صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان اصولی در پایان جلسه اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: در این جلسه که ۹ ساعت طول کشید در مورد برکناری رئیس فدراسیون فوتبال جمع بندی شد و دفاعیات ایشان هم شنیده شد. در نهایت موضوع به رای گیری گذاشته شد که از هشت نفر حاضر در جلسه به اتفاق آرا عزل موقت عزیزی خادم را تایید کردند.

وی ادامه داد: براساس اساسنامه نواب اول، دوم و سوم می توانند جانشین رئیس فدراسیون شوند و نقش سرپرست را داشته باشند. خانم موسوی مسئولیت سرپرستی را نپذیرفتند و با توجه به این که در اساسنامه آمده است بعد از نواب اول و دوم و سوم باسابقه ترین فرد به عنوان سرپرست انتخاب می شود و اعضا از این نظر مساوی بودند موضوع به رای گیری گذاشته شد که در نهایت میرشاد ماجدی به عنوان سرپرست انتخاب شد.

اصولی در مورد دبیرکل فدراسیون فوتبال نیز گفت: ایشان به کارش ادامه خواهد داد و اعضای هیات رئیسه هم بر این موضوع تاکید کردند.

وی در مورد این که چرا ابتدا سراجی به عنوان سرپرست انتخاب شد و بعد از آن میرشاد ماجدی انتخاب شد گفت: در طول جلسه اخباری بیرون می آمد که گمانه زنی بود و نمی دانم چرا این خبر بیرون آمد.

اصولی تاکید کرد: از این به بعد من خدمت رسانه ها خواهم بود و به عنوان سخنگو فعالیت خواهم کرد.

این عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: ما اردیبهشت ماه را در گذشته برای برگزاری مجمع انتخاب کرده بودیم که باید دستور جلسه تغییراتی داشته باشد اما در اولین فرصت مجمع را تشکیل خواهیم داد. در آن جلسه عزل موقت را به رای خواهیم گذاشت. تصمیم گیرنده اعضای مجمع هستند. باید دستور جلسه تغییر کند و براساس اساسنامه برگزار شود.

اصولی در مورد سرنوشت افرادی که با عزیزی خادم در فدراسیون فوتبال حضور پیدا کرده اند گفت: در مورد این مسائل میرشاد ماجدی تصمیم خواهد گرفت. قطعا بررسی های لازم در این مورد صورت خواهد گرفت. دیدگاه مدیریتی جدیدی را فدراسیون فوتبال تجربه خواهد کرد.

وی در مورد اقدام هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برای برکناری عزیزی خادم گفت: اختیاری بوده که از سوی مجمع به هیات رئیسه داده شده بود. هر جا هیات رئیسه انحرافی را احساس کند می تواند ورود داشته باشد. این می تواند یک اقدام نو و جدید بود و ان شالله پیام این اقدام که اتکا به خرد جمعی و گروهی خواهد بود در آینده تاثیرگذار خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.