سرمربی تیم فوتبال هوادار تأکید کرد، او به‌عنوان سرمربی این تیم در بحث شکایت از باشگاه استقلال ورود نمی‌کند.

سرمربی تیم فوتبال هوادار تأکید کرد، او به‌عنوان سرمربی این تیم در بحث شکایت از باشگاه استقلال ورود نمی‌کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: مقابل تیمی بازی داریم که از لحاظ شخصیتی و ساختاری تیم بسیار قوی است و می‌دانیم که جزو دو سه باشگاه حرفه‌ای ایران است. این تیم بازیکنان بین‌الملی دارد و می‌دانیم کار سختی داریم. در بازی رفت هم یک گل در دقیقه ۸۵ دریافت کردیم، پس باید تمرکز کنیم چون با کوچکترین اشتباه تنبیه می‌شویم. امیدوارم بازی خوبی را ارائه کنیم، ولی به تلاش خودمان بیشتر امیدوار هستیم.

وی درباره اینکه تیمش در پایان فصل چه جایگاهی خواهد داشت، گفت: برنامه‌ریزی ما در ابتدا این بود که بتوانیم در سال اول در لیگ بمانیم. به همین خاطر از هیچ تلاشی دست بر نمی‌داریم. مسئله مهم این است که سال اول باید در لیگ بمانیم و در ادامه به دنبال رتبه بهتری باشیم.

سرمربی تیم فوتبال هوادار درباره غایبان تیمش اشاره کرد: محروم نداریم، ولی محمد قاضی و داریوش شجاعیان مصدوم هستند و به بازی فردا نمی‌رسند.

وی درباره انجام بازی در تهران، تصریح کرد: ابتدا از دوستان خوب‌مان در کرج تشکر می‌کنم که در نیم‌فصل اول میزبان ما بودند. کیفیت زمین انقلاب کرج در هفته‌های اخیر پایین آمده بود و خدا را شکر می‌کنیم که با پیگیری‌‌های صورت گرفته بنا شد در زمین پاس قوامین بازی کنیم. زمین در تهران برای تیم‌های تهرانی معضل بزرگی است و امیدوارم زودتر حل شود.

عنایتی درباره اینکه تیم‌های شهرستانی نیز مشکل زمین دارند، ابراز داشت: ما استادیوم داریم. در همین تهران استادیوم‌های خوبی داریم، ولی اینکه دست چه کسانی است، من اطلاع ندارم. باید بند و قانونی را داشته باشیم که تیم‌های لیگ برتری بتوانند از این ورزشگاه‌ها استفاده کنند و فکر می‌کنم مشکل کاملاً برطرف می‌شود. بالاخره باید نهادی ورود کند تا مشکل حل شود.

وی درباره عزل رئیس فدراسیون فوتبال، اشاره کرد: اگر بخواهیم ریز شویم باید ببینیم این فرد چه کار‌هایی انجام داده است. هیئت رئیسه حتماً شرایط را خوب ندیده که این تصمیم را گرفته است. وقتی خبر برکناری عزیزی خادم آمد، همه شوکه شدیم. فکر می‌‌کردیم مثل قدیم خبری آمده و تمام می‌شود و می‌رود. امیدوارم جدی‌تر به بحث فوتبال نگاه شود. کسی که رأس کار می‌آید باید با تفکر خیلی بزرگ وارد شود، چون فوتبال ما اول آسیا باشد، ولی می‌دانید از لحاظ امکاناتی در رده دهم آسیا هم نیستیم و از خیلی کشور‌ها عقب هستیم. این شرایط باید تغییر کند و با برنامه‌ریزی این اتفاق می‌تواند رخ بدهد. حتی ما می‌توانیم میزبان جام ملت‌ها باشیم و چرا این اتفاق نباید رخ بدهد وقتی ورزشگاه‌های کاملاً استاندارد داریم؟

سرمربی هوادار درباره شکایت این باشگاه از استقلال، اشاره کرد: دوستانی در فضای مجازی در این باره به من می‌گویند، ولی من کاره‌ای نیستم که از استقلال شکایت کنم. باشگاه هوادار ساختار دارد و من به این مسائل ورود نمی‌کنم. تمرکز من روی کار فنی تیم است وگرنه هیچ رنگی برای من زیبا‌تر از رنگ آبی نیست و من همیشه گفتم یک هوادار برای استقلال هستم و برای این تیم و هواداران خوبش آرزوی موفقیت می‌کنم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )