سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: آماده بازی با تیم ملی ایران هستیم و بازی مهمی است که در سطح فوتبال آسیا خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، ژلکو پتروویچ در نشست خبری قبل از بازی تیم ملی فوتبال ایران و عراق در دور برگشت انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: اقامت خوبی در تهران داشتیم که تشکر می‌کنم. بازی مهمی در سطح فوتبال آسیا برگزار می‌شود. احساس خوبی از بازی با ایران داریم و می‌دانیم ایران با وجود بازیکنانی از پورتو و زنیت و… قدرتمند است.

سرمربی تیم ملی فوتبال عراق افزود: شرایط خوب خودمان را برای این بازی مهم باید حفظ کنیم. شرایط خوبی داریم. بقیه اطلاعات را می توانید از بشار رسن بگیرید که سال‌ها در ایران بازی کرده است.

پتروویچ که در ترکیب تیم ملی یوگوسلاوی در جام جهانی ۱۹۹۸ مقابل ایران حضور داشت درباره تاثیر آن دیدار روی ذهنیت او تصریح کرد: خیلی خوشحالم که این خانم خبرنگار ایرانی این بازی را به یاد دارد. حقیقتا خاطرات خوبی از آن بازی دارم. ما گروه سختی همراه با آلمان و آمریکا داشتیم و ایران هم تیم قدرتمندی بود. بازی را یک بر صفر بردیم اما یادم هست ایران تیم قدرتمندی داشت و من روبروی مهدی مهدوی کیا بازی می کردم.

وی درباره تاثیر غیبت چند بازیکن عراق به دلیل ابتلا به کرونا یادآور شد: چهار بازیکن ما به ویروس کرونا مبتلا هستند. شرایط سختی را تجربه می‌کنیم. مشکل برای هر دو تیم است اما برای ایران راحت‌تر است چرا که میزبان است. الان هم تست دادیم و درباره نتایج نگرانی داریم. دیروز خوشحال بودیم که مانند بشار، امجد و ... به ما ملحق شده‌اند که دیروز تست امجد هم مثبت شد. از طرفی هم این مشکل را داشتیم که تعدادی از بازیکنان ما در ترکیه مانده‌اند و ما امروز آن‌ها را در اختیار گرفتیم. کاری که از دست ما بر می‌آید این است که دیدگاه خوبی داشته باشیم. اگر منفی‌بافی کنیم کار درستی نیست. چیزی که اتفاق افتاده مطابق قوانین است و فقط برای ما مشکل بزرگ‌تر از ایران است. چرا که ایران همراه با کره جنوبی صعود خود را به جام جهانی قطعی کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.