مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت که با بایرلورکوزن پیش‌قرارداد بسته، ممکن است در نیم‌فصل دوم برای این تیم آلمانی بازی کند.

مهاجم ایرانی تیم فوتبال زنیت که با بایرلورکوزن پیش‌قرارداد بسته، ممکن است در نیم‌فصل دوم برای این تیم آلمانی بازی کند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سردار آزمون شنبه شب به تمامی شایعاتی که پیرامون آینده حرفه‌ای‌اش مطرح شده بود، پایان داد و با امضای پیش‌قراردادی با بایرلورکوزن، مقصد بعدی‌اش را مشخص کرد. این مهاجم ۲۷ ساله که تا پایان فصل در زنیت توپ خواهد زد، تابستان آینده به‌عنوان بازیکن آزاد به این تیم بوندس‌لیگایی ملحق خواهد شد و تا سال ۲۰۲۷ در جمع لورکوزنی‌ها خواهد بود.

شبکه تلویزیونی «اسپورت وان» آلمان حالا خبر می‌دهد که مدیران باشگاه بایرلورکوزن تمایل دارند مقدمات حضور سردار آزمون در این تیم آلمانی را از همین نیم‌فصل دوم فراهم کنند، برای همین آماده پرداخت رقمی بین ۲ تا ۳ میلیون یورو به زنیت سن‌پترزبورگ هستند تا با جدایی او در همین پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی موافقت کنند. این موضوع البته به این بستگی دارد که آیا لوکاس آلاریو مهاجم آرژانتینی لورکوزن که دو پیشنهاد از باشگاه‌های دیگر دارد، در این پنجره از این تیم جدا شود یا خیر!

آزمون ۲۷ ساله که مورد توجه باشگاه‌هایی همچون لیون، یوونتوس و میلان هم قرار داشت، این فصل رکورد ۱۰ گل‌زده و ۴ پاس‌گل را از خود در ۲۱ بازی برای زنیت به ثبت رسانده است. او از سال ۲۰۱۹ در عضویت این باشگاه است و تاکنون در ۱۰۴ بازی که با پیراهن این تیم روسی به میدان رفته موفق به ثمر رساندن ۶۲ گل و ثبت ۲۳ پاس‌گل شده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.