باشگاه سویا از بازیکن جدید خود در روز خاصی رونمایی کرد.

باشگاه سویا از بازیکن جدید خود در روز خاصی رونمایی کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه سویا شب گذشته (سه‌شنبه) در روز صد و سی‌ودومین سالگرد تأسیش از جذب قرضی آنتونی مارسیال رونمایی کرد. این باشگاه پس از توافق با باشگاه منچستریونایتد با این مهاجم فرانسوی قراردادی قرضی که تا پایان فصل جاری اعتبار خواهد داشت، امضا کرد. او در تیم تحت‌هدایت خولن لوپتگی پیراهن شماره «۲۲» را به تن خواهد کرد.

سویا متعهد شده که دستمزد این بازیکن را به طور کامل تا پایان ماه ژوئن پرداخت کند و این انتقال در مجموع چیزی بین ۶ الی ۷ میلیون یورو برای این باشگاه اسپانیایی آب خورده است و بند خریدی هم در قرارداد طرفین وجود ندارد. مارسیال مورد توجه چند باشگاه‌ لیگ برتری و یوونتوس هم قرار داشت، اما در نهایت بازی زیرنظر خولن لوپتگی را انتخاب کرد.

مارسیال این فصل تنها در ۱۱ بازی از رقابت‌های مختلف برای شیاطین سرخ به میدان رفته بود که از این بین تنها در سه بازی در ترکیب اصلی تیم بوده است. او که در سال ۲۰۱۵ از موناکو به منچستریونایتد پیوست، در ۲۶۹ بازی برای این تیم، آمار ۷۹ گل‌زده و ۵۰ پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است. این مهاجم ۲۹ ساله که تا سال ۲۰۲۴ با منچستریونایتد قرار دارد، با پایان یافتن فصل جاری باید به جمع شیاطین سرخ بازگردد.

سویا که در حال حاضر با ۴۶ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لالیگا قرار دارد و نزدیکترین تعقیب‌کننده رئال مادرید ۵۰ امتیازی است، پس از فیفا دِی جاری باید در تاریخ ۱۶ بهمن به مصاف اوساسونا برود و مارسیال ممکن است در این تاریخ اولین بازی‌اش را برای سویا انجام دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.