نامه رئیس سازمان لیگ نشان‌دهنده غیرقانونی بودن فعالیت ۱.۵ سال گذشته نفت مسجدسلیمان است.

نامه رئیس سازمان لیگ نشان‌دهنده غیرقانونی بودن فعالیت ۱.۵ سال گذشته نفت مسجدسلیمان است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، سازمان لیگ فوتبال ایران روز شنبه با ارسال نامه‌ای به مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، خواستار مشخص شدن شرایط مدیریتی باشگاه نفت مسجدسلیمان شد. حیدر بهاروند در این نامه اعلام کرده که نام‌های مهران نصیریان دوست و عطاءالله بهادری به‌عنوان مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره نفت مسجدسلیمان ثبت شده است و آنها حق امضای مدارک باشگاه را دارند.

این در حالی است که نصیریان دوست ابتدای شهریور سال ۹۹، از مدیرعاملی باشگاه نفت استعفا کرد و ابوذر شجاعی به‌عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شد. پس از آن محمد نظری فعالیت خود را به‌عنوان مدیرعامل نفت مسجدسلیمان آغاز کرد و شجاعی در برهه‌ای دیگر، سرپرستی باشگاه را بر عهده گرفت تا اینکه هدایت یزدی در اواخر دی ۱۴۰۰ عهده‌‌دار مدیرعاملی نفتی‌ها شد.

اگر بنا بر بی‌اعتباری امضای مدیران عامل بعد از نصیریان دوست باشد، فعالیت نفت مسجدسلیمان در طول فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ و در نیم‌فصل نخست لیگ بیست‌ویکم زیر سؤال می‌‌رود. مجتبی حسینی، داریوش یزدی، محمود فکری و فراز کمالوند در طول این مدت، روی نیمکت نفت MIS نشستند و اگر حق امضا از مدیران بعد از نصیریان دوست سلب شده باشد، قرارداد همه این مربیان غیرقانونی بوده و سازمان لیگ باید جلوی بازی بازیکنان و فعالیت مربیان نفت را می‌گرفت.

پس از انتشار این نامه، اعضای هیئت مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان رایزنی‌های خود را با مدیرعامل شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان و نیز مدیرعامل شرکت مناطق نفت خیز جنوب آغاز کرده‌اند تا مشکل فوق برطرف شود. با توجه به اینکه محمود فکری از مدیران نفت خواهان جذب چند بازیکن شده، ورود بازیکن به تیم مسجدسلیمانی منوط به قانونی بودن فعالیت مدیران فعلی باشگاه نفت خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.