از اردوی تیم ملی فوتبال زنان ایران خبر می‌رسد که تست کرونا یکی از اعضای تیم مثبت شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته مثبت شدن تست ۱۳ نفر از اعضای تیم ملی فوتبال زنان هند سبب شد تا آن‌ها در تورنمنت جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا ۲۰۲۲ که خود میزبان این رقابت‌ها بودند، از گردونه رقابت‌ها با تصمیم AFC کنار گذاشته شوند و گروه اول رقابت‌ها با حضور سه تیم چین، چین‌تایپه و ایران دنبال شود.

پاندمی کرونا در شرایطی به‌صورت گسترده در اردوی هندی‌ها جولان داد که پیش از این تیم کشورهایی چون ویتنام، تایلند، ژاپن و کره جنوبی هم مبتلایانی داشتند که تعداد قابل‌توجهی نبودند که بخواهد روی سرنوشت بازی‌ها اثرگذار باشد.

حالا اخبار نگران‌کننده‌ای امروز از اردوی تیم ملی فوتبال زنان ایران به گوش می‌رسد؛ این‌که فاطمه علیپور مدیر تیم ملی فوتبال زنان ایران مبتلا به ویروس کرونا شده و این ابتلا در شرایطی صورت گرفته که دو روز قبل، جشن تولدی برای او در محل اردوی تیم ملی برگزار شده بود و این مسئله می‌تواند زنگ خطر احتمال ابتلای نفرات بیشتر تیم باشد.

البته که کادرفنی و بازیکنان تلاش کرده‌اند تا از حباب امنیتی ایجاد شده برای مصون ماندن از کرونا خارج نشوند و قرار است تست جدیدی از همه بازیکنان انجام شود تا شرایط کرونا در اردوی تیم ملی فوتبال زنان ایران مشخص شود.

تیم ملی فوتبال زنان ایران چهارشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ باید به مصاف چین‌تایپه برود، مسابقه‌ای حساس و سرنوشت‌ساز که می‌تواند سرنوشت اولین صعود فوتبال زنان را به مرحله حذفی را رقم بزند.

نکته کرونایی دیگر درباره کشور هند این‌که آمار کرونا در این کشور در روز گذشته رکورد زده و با ثبت ۳۰۶ هزار مبتلا، این کشور در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین مبتلای به کرونا را داشته است!

بیشتر بخوانید:

ثبت و رکورد جدید طارمی در لیگ پرتغال صحبت‌های سرپرست تیم ملی درباره آخرین وضعیت سردار آزمون چه نهادی پاسخگوی ضرر هنگفت ما از لغو بازی با استقلال خواهد بود؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.