سرمربی رئال مادرید گفت که شرایط مهاجم فرانسوی تیمش که به دلیل مصدومیت مجبور شد زمین بازی با الچه را ترک کند، دوشنبه بررسی خواهد شد.

سرمربی رئال مادرید گفت که شرایط مهاجم فرانسوی تیمش که به دلیل مصدومیت مجبور شد زمین بازی با الچه را ترک کند، دوشنبه بررسی خواهد شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی پس از تساوی ۲-۲ رئال مادرید مقابل الچه اظهار داشت: به نظر می‌رسید شکست خورده‌ایم، اما اگر زهردارتر می‌بودیم، پیروز می‌شدیم. در نیمه اول افتضاح بودیم، پنالتی و فرصت‌های گلزنی را از دست دادیم و دو گل خوردیم. با این حال واکنش بسیار خوبی از خودمان نشان دادیم و پا پس نکشیدیم.

وی شکست نخوردن کهکشانی‌ها را علامت بسیار خوبی برای تیمش دانست و تصریح کرد: ما نباید بازی‌ها را برای خودمان سخت‌تر کنیم و زمانی که دو گل دریافت کردیم، می‌توانستیم در نبردها درگیرانه‌تر باشیم. در صحنه گل دوم الچه می‌توانستیم فشرده‌تر باشیم و این‌ها جزئیات کوچکی است که برای ما به قیمت دو امتیاز تمام شد.

سرمربی رئال مادرید در خصوص شرایط جدول لالیگا و توقف سویا در این هفته گفت: در شرایط خوبی قرار داریم و در جایگاهی ایستاده‌ایم که ابتدای فصل می‌خواستیم، اما مهم‌ترین بخش فصل که اهدای جام است، هنوز پیش روی ماست. هفته دیوانه‌واری را پشت سر گذاشتیم و همراه با سویا مساوی کردیم. اتلتیکومادرید هم در دیداری پیروز شد که به نظر می‌رسید شکست می‌خورد. فصل دشواری داریم و برای قهرمانی باید سخت بجنگیم.

آنچلوتی در مورد شرایط کریم بنزما پس از مصدومیت که باعث تعویض او در دقیقه ۵۸ دیدار با الچه شد، بیان کرد: فردا (دوشنبه) باید شرایط او را بررسی کنیم. مصدومیت بنزما با آسیبی که در سان‌سباستین (مقابل رئال سوسیه‌داد) دید، فرق دارد و امیدوارم هر چه زودتر آماده شود.

وی درباره گلزنی میلیتائو با ضربه سر و شباهت او با سرخیو راموس در این فاز خاطرنشان کرد: راموس گل‌های زیادی با ضربه سر برای ما زد که به‌جز یکی از آنها که به‌صورت ویژه به خاطر دارم، سایر گل‌های او را به طول کامل به یاد نمی‌آورم. راموس در ضربات سر عالی است و همیشه به شوخی می‌گفتیم او بهتر است مهاجم باشد. میلیتائو در حال پیشرفت است و باید بیاموزد. او می‌تواند به همان دقت راموس در ضربات سر برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.