سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت که شاگردانش برای رویارویی با پیکان با ترس و دلهره وارد زمین شده بودند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت که شاگردانش برای رویارویی با پیکان با ترس و دلهره وارد زمین شده بودند. به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از مسجدسلیمان، محمود فکری در نشست خبری پس از جدال شاگردانش مقابل پیکان اظهار داشت: به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. آنها امروز با تمام وجودشان بازی کردند. به هر حال شرایطی از قبل درون بازیکنان بوده و از نظر روحی مشکلاتی را برای‌شان به وجود آورده بود. با توجه به اینکه تیم در ۱۵ دیدار قبلی نتیجه دلخواه را نگرفته بود، یک فضای روحی بدی برای بازیکنان ایجاد شده بود که باید تلاش کنیم تا این فضای روحی بد را از بین ببریم. شاید همین مسئله باعث شد تا بازیکنان بابت شکست احتمالی با کمی ترس وارد زمین شوند و دلهره داشتند. در واقع همین باعث شد تا خیلی راحت گل دریافت کنیم و خیلی سریع گل دوم را نیز خوردیم.

وی افزود: در بین دو نیمه صحبت‌هایی با بازیکنان داشتیم و این مسئله باعث شد آنها به خودشان بیایند و یکی از گل‌ها را خیلی سریع جبران کردیم. ما می‌توانستیم به گل بعدی نیز دست پیدا کنیم، ولی در مجموع باید بگویم که دست‌مان خالی بود. من در شاهین که بودم، تیم خوبی را بستم و از آنجا که رفتم، همان تیم قهرمان شد و به لیگ برتر صعود کرد. همچنین در آلومینیوم هم این اتفاق افتاد و پس از من، به تیم یکی دو بازیکن اضافه شده و به لیگ برتر صعود کردند. متأسفانه الان تیم گرفته‌ایم و می‌بینیم دست‌مان چقدر خالی است. واقعاً نمی‌دانم چگونه تیم را بسته‌اند! به هر حال اگر امروز بازیکن داشتیم و دست‌مان کمی پر بود تا بتوانیم جایگزین داشته باشیم و تعویض کنیم، شاید نفرات تازه نفس می‌توانستند بیشتر به تیم کمک کنند و جریان بازی را تغییر دهند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: امیدوارم در فرصتی که داریم، بتوانیم تعدادی بازیکن که مدنظرمان است را جذب کنیم و همچنین کارهای تاکتیکی و بدنی انجام بدهیم و آماده بازی‌های بعدی شویم تا قوی‌تر و بهتر ظاهر شویم. مجدداً به بازیکنانم خسته نباشید و به تیم پیکان هم تبریک می‌گویم.

فکری درباره احتمال بقای نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم. ما به اینجا آمده‌ایم که این اتفاق بیفتد. با توجه به اینکه با تعطیلات نیم‌فصل مواجه شدیم، ان‌شاءالله بتوانیم چند بازیکن بگیریم و با تمرینات و تغییر روحیه‌ای که انجام می‌دهیم، ان‌شاءالله قوی‌تر و محکم‌تر ظاهر شویم و بتوانیم تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.