سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید حکم انضباطی در نظر گرفته شده برای کاپیتان این تیم را ناعادلانه و بزرگترین مسئله برای هدایت کهکشانی‌ها را بیان کرد.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید حکم انضباطی در نظر گرفته شده برای کاپیتان این تیم را ناعادلانه و بزرگترین مسئله برای هدایت کهکشانی‌ها را بیان کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در نشست خبری پیش از بازی فردای تیمش مقابل الچه در هفته بیست‌و‌دوم لالیگا که دومین مصاف این دو تیم طی یک هفته اخیر (پس از رویارویی‌ پنجشنبه شب‌شان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اسپانیا) است، به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

یکی از مهمترین موضوعات، محرومیت سه جلسه‌ای مارسلو دفاع چپ برزیلی رئالی‌ها به خاطر اتفاقات بازی قبلی این تیم برابر الچه است. کاپیتان رئال مادرید به دلیل نوع اعتراضش به تصمیم جنجالی داور برای مجازات او با کارت زرد دوم در صحنه‌ای از بازی که بازیکن برزیلی اصلاً مرتکب خطا نشده بود، مجازات شد.

آنچلوتی گفت: به نظر من سه جلسه محرومیت به خاطر کاری که او انجام داده بسیار زیاد است. البته من نمی‌دانم که او به داور چه گفته است و نمی‌خواهم هم بدانم. بابت این اتفاق متأسفیم، چون مارسلو در آن مسابقه خوب بازی کرد. حالا ما یکی از مهره‌های مهم تیم‌مان را برای سه بازی بعدی‌مان در جام حذفی از دست می‌دهیم، اما او همچنان مهره‌ای مهم برای لیگ خواهد بود.

کارلتو درباره بحرانی که دو رقیب اصلی تیمش، اتلتیکومادرید و بارسلونا با آن مواجه هستند هم گفت: مسلماً زمانی که درباره آنها صحبت می‌کنیم، باید بدانید که دارید از دو تیم بزرگ حرف می‌زنید و به همین دلیل هم عجیب است که آنها بیش از حد معمول مشکل داشته باشند. آنها هنوز هم دو رقیب بزرگ هستند و آنقدر کیفیت و قدرت دارند که کار شما را سخت کنند.

رئال مادرید برای مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شش بازیکن خود (پنج بازیکن برزیلی و یک بازیکن اروگوئه‌‌ای) خود را به خاطر برگزاری بازی‌های انتخابی جام جهانی در منطقه آمریکا جنوبی از دست خواهد داد. این در حالیست که صعود برزیل به جام جهانی ۲۰۲۲ مسجل شده است. آنچلوتی اما با این موضوع خیلی مشکل ندارد.

سرمربی ایتالیایی در این باره گفت: ما قصد نداریم هیچ فشاری روی این بازیکنان بیاوریم، چون می‌دانیم که آنها چقدر دوست دارند برای تیم ملی‌شان بازی کنند. آنها به تیم ملی‌شان می‌روند و ما هم تصمیم خواهیم گرفت که چگونه ترکیب تیم را بچینیم.

آنچلوتی در ادامه به خبرنگاری که از او پرسید آیا از پاسخ دادن به سؤالات اصحاب رسانه خسته شده است، گفت: اگر خسته باشم می‌خوابم. اگر مرا بیدار می‌بینید، معنایش این است که خسته نیستم. من کاملاً متوجه سؤالات‌تان می‌شوم و می‌خواهم که صادقانه‌ترین جواب‌ها را بدهم.

سرمربی کهکشانی‌‌ها سپس به سختی‌های کارش در این تیم اشاره داشت و گفت: هدایت رئال مادرید یک مشکل بزرگ دارد و آنهم این است که در این تیم شما مجبورید بعضی بازیکنان را از ترکیب کنار بگذارید که در سایر تیم‌ها می‌توانند بازیکن ترکیب اصلی باشند.

تیم‌های فوتبال رئال مادرید و الچه فردا از ساعت ۱۸:۴۵ به وقت تهران در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم می‌روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.