مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت که آنها به دنبال جبران شکست دور رفت مقابل ذوب‌آهن در دیدار فردا هستند.

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت که آنها به دنبال جبران شکست دور رفت مقابل ذوب‌آهن در دیدار فردا هستند. شروین بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره آخرین وضعیت تیمش اظهار داشت: چند روز پیش ۱۰ درصد از قراردادها پرداخت شد تا حداقل بچه‌ها امیدوارتر شوند. تیم ما شرایط نسبتاً خوبی دارد و در این چند روز هم تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم تا آماده بازی با ذوب‌آهن شویم.

مهاجم تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد شرایط نه چندان خوب ذوب‌آهن در جدول رده‌بندی لیگ برتر خاطر نشان کرد: آنها در جدول با اختلاف یک امتیاز پایین‌تر از ما هستند و سه امتیاز این بازی قطعاً برای هر دو تیم مهم است. ما در بازی رفت شرایط بدنی خوبی نداشتیم و در زمین خودمان با ذوب‌آهن باختیم، ولی حالا باید باخت دور رفت را جبران کنیم و قطعاً برای برد بازی خواهیم کرد.

وی راجع به بحث حضورش در پرسپولیس و اینکه رسانه‌ها چند روز پیش از قطعی شدن ماندنش در صنعت نفت خبر داده بودند، تصریح کرد: تمام تمرکز من روی بازی با ذوب‌آهن است و دوست ندارم در مورد آینده صحبت کنم. در مورد ماندن یا جدایی‌ام چیزی مشخص نیست، ولی الان دوست ندارم در مورد این چیزها صحبت کنم. فقط به این فکر می‌کنم که با شکست دادن ذوب‌آهن ۲۲ امتیازی شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.