باشگاه اینتر به تصمیم مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایتالیا برای به تعویق انداختن بازی این تیم برابر شاگردان سینیشا میهایلوویچ معترض است.

باشگاه اینتر به تصمیم مسئولان سازمان لیگ فوتبال ایتالیا برای به تعویق انداختن بازی این تیم برابر شاگردان سینیشا میهایلوویچ معترض است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه اینتر نسبت به برنامه زمانی تعیین شده برای انجام بازی معوقه‌اش برابر بولونیا اعتراض کرد.

بازی نراتزوری برابر تیم تحت هدایت میهایلوویچ قرار بود ۱۶ روز قبل (۶ ژانویه) برگزار شود اما به دلیل شیوع کرونا در رختکن بولونیا لغو شد و قرار است که این بازی در اواخر فصل برگزار شود.

این تصمیم مسئولان سازمان لیگ ایتالیا به مذاق مسئولان باشگاه اینتر خوش نیامده است و آنها خواهان رؤیت مدارکی هستند که ثابت کند درخواست حریف برای لغو بازی بجا بوده است. اینتری‌ها مدعی هستند که مدارک و مستنداتی که ثابت کند بولونیا به اندازه حدنصاب بازیکن نداشته که بتواند بازی را برگزار کند، به این باشگاه ارائه نشده است. این در حالیست که در بیانیه سازمان لیگ، به نقل از قاضی ورزشی رسیدگی کننده به این پرونده اعلام شده که مدارک ارائه شده از سوی بولونیا برای تقاضای به تعویق افتادن بازی کافی بوده است.

با توجه به اعتراض باشگاه اینتر، پرونده اکنون به کمیته استیناف خواهد رفت و در آنجا حکم نهایی صادر خواهد شد. در صورتی که ادعای اینتر در مورد اینکه بولونیا امکان انجام بازی را داشته و عمداً از انجام آن خودداری کرده، احتمال اینکه ۳ امتیاز بازی به نراتزوری تعلق بگیرد بسیار زیاد است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.