رئیس فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد تیم ملی این کشور بازی‌های خانگی بعدی خود را در خاک عراق برگزار خواهد کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد تیم ملی این کشور بازی‌های خانگی بعدی خود را در خاک عراق برگزار خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، عدنان درجال پس از دیدار تیم‌های ملی فوتبال عراق و اوگاندا گفت: بازی بعدی خانگی عراق مقابل امارات در خاک خودمان برگزار خواهد شد و مشکلی در این زمینه نداریم. تردیدی ندارم که فیفا با میزبانی عراق از بازی‌های خانگی‌اش مخالفت نمی‌کند و این مسابقه در یکی از شهرهای بصره یا بغداد برگزار می‌شود.

تیم ملی عراق شب گذشته در دیداری تدارکاتی با یک گل اوگاندا را در بغداد مغلوب کرد، درجال در این مورد گفت: بسیار خوشحالم که یک بازی ملی و بین‌المللی در بغداد برگزار شده و رفع محدودیت میزبانی عراق در بازی‌های ملی نزدیک‌تر از هر زمان دیگری است. فیفا و AFC نهایت همکاری را با ما داشته‌اند و حتی رئیس فیفا قول داد برای افتتاح ورزشگاه شهر ورزشی بغداد به عراق سفر خواهد کرد.

گفتنی است تیم ملی فوتبال عراق در دور رفت رقابت‌های انتخابی جام جهانی بر اساس محدودیت‌های فیفا و AFC اجازه برگزاری مسابقات در خاک خودش را نداشت، اما با توجه به برگزاری مسابقه اخیر تیم ملی این کشور مقابل اوگاندا فیفا در حال بررسی آخرین شرایط کشور عراق برای میزبانی و برگزاری بازی‌های ملی و بین‌المللی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.