مدافع تیم فوتبال تراکتور تبریز با تمجید از سرمربی کروات این تیم، تأکید کرد سولدو در نتایجی که تراکتور گرفته است، مقصر نیست.

مدافع تیم فوتبال تراکتور تبریز با تمجید از سرمربی کروات این تیم، تأکید کرد سولدو در نتایجی که تراکتور گرفته است، مقصر نیست. هادی محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تراکتور و نتایج ضعیف این تیم در هفته‌های گذشته که با نارضایتی هواداران همراه بوده است، گفت: ما هم قبول داریم که خوب نتیجه نگرفتیم و ناراحتی هواداران را درک می‌کنیم. حتی خودمان بیشتر از آنها ناراحتیم، ولی مطمئناً شرایط تراکتور هم تغییر خواهد کرد. همه می‌دانند قبل از شروع فصل تراکتور با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم کرد و شرایط خاصی در تیم و باشگاه حاکم بود، ولی همه ما امیدواریم که این وضعیت تغییر کند.

وی در واکنش به برخی انتقادهای صورت گرفته از سولدو سرمربی کروات تراکتور تصریح کرد: سولدو در نتایجی که تراکتور گرفته است، مقصر نیست چرا که تراکتور در این فصل درگیر مشکلات مختلف بوده و مربی ما هم در وضعیتی خاص هدایت تیم را بر عهده گرفت. سولدو از لحاظ فنی و شخصیتی مربی خوبی است و نهایت تلاش خود را می‌کند تا تیم اوضاع بهتری پیدا کند. سولدو به معنای واقعی زحمت می‌کشد و باید به او زمان بدهیم تا از فوتبال ایران شناخت بیشتری پیدا کند و برنامه‌هایش را در تراکتور جلو ببرد.

مدافع تراکتور در پاسخ به این پرسش که «چرا بازیکنان این تیم در فصل جاری مدام مصدوم می‌شوند؟» خاطرنشان کرد: ما قبل از شروع فصل بدنسازی نکردیم و این موضوع تأثیر منفی در تیم گذاشت. حالا اما مربی بدنساز ما شرایط را بهتر کرده و امیدواریم که از لحاظ فنی هم پیشرفت کنیم و نتایج خوبی بگیریم. خواهش من از هواداران این است که از تراکتور حمایت کنند، ما به حمایت آنها نیاز داریم.

محمدی در مورد بازی بعدی تیمش برابر گل‌گهر سیرجان تصریح کرد: تیم‌های قلعه‌نویی همیشه پرقدرت و باکیفیت هستند. ما بازی سختی داریم، ولی با توجه به شرایط تراکتور در جدول محکوم به برد هستیم و باید سه امتیاز این بازی خانگی را بگیریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )