سرمربی گل‌گهر سیرجان مدعی شد در صورت بازگشت هفت امتیاز به اندوخته امتیازات این تیم، شاگردانش مدعی اول قهرمانی خواهند بود.

سرمربی گل‌گهر سیرجان مدعی شد در صورت بازگشت هفت امتیاز به اندوخته امتیازات این تیم، شاگردانش مدعی اول قهرمانی خواهند بود. به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از تبریز، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار تراکتور تبریز - گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: میلاد باسعادت خانم حضرت زهرا (ع) را تبریک می‌گویم. تراکتور تیم پُرشورهاست و چندین سال را در این تیم گذراندم. خاطرات خوبی از حضور در تراکتور دارم و فراز و نشیب‌هایی را همراه این تیم تجربه کردم. در مجموع خاطرات خوبی با مردم آذربایجان و هواداران تراکتور داشتیم.

«بازی به خاطر شرایط آب‌وهوایی دشوار خواهد بود.»، وی ضمن بیان این جمله همانند نشست‌های خبری قبلی خود، به کسر هفت امتیاز از گل‌گهر سیرجان با حکم کمیته انضباطی اشاره کرد و گفت: ما مشکلات خودمان را داریم و هر چه از لحاظ روحی و روانی کار می‌کنیم، نشاط تیمی بازنگشته است. باز هم از بازیکنان تشکر می‌کنم که با تمام مشکلاتی که به خاطر کسر هفت امتیاز داریم، نهایت تلاش خود را می‌کنند. بازی بسیار خوبی در جام حذفی ارائه کردیم، اما از فرصت‌های خود استفاده نکردیم و حذف شدیم.

سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با ابراز امیدواری به اینکه شاگردانش هر سه امتیاز دیدار با تراکتور را به دست بیاورند، تصریح کرد: ان‌شاءالله آن هفت امتیاز برگردد. اگر این اتفاق بیفتد، تیم از لحاظ روانی برمی‌گردد و می‌توانیم مدعی اول قهرمانی باشیم. امیدواریم این اتفاق مهم رخ دهد و حق به حق‌دار برسد. چون ظلمی که به مجموعه گل‌گهر و تیم ما کردند، در تاریخ فوتبال بی‌سابقه بوده که شاید به خاطر حضور امیر قلعه‌نویی در گل‌گهر بوده است.

«هنوز امیدوار هستیم و تا لحظه آخر تلاش و مبارزه می‌کنیم تا شرایط خوبی در جدول پیدا کنیم.»، قلعه‌نویی ضمن بیان این جمله خاطرنشان کرد: اگر هفت امتیاز را به ما برگردانند، با روند فعلی تیم می‌توانیم مدعی حضور در رده‌های بالایی جدول باشیم. امیدوارم بازی خیلی خوبی انجام شود و با سه امتیاز برگردیم، چون واقعاً به این سه امتیاز نیاز داریم و شرایط گل‌گهر با این امتیازات بهتر می‌شود. فعلاً که در عالم برزخ هستیم!

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )