مدیران باشگاه آرسنال قصد دارند قرارداد جدیدی را با سرمربی اسپانیایی‌ خود امضا کنند.

مدیران باشگاه آرسنال قصد دارند قرارداد جدیدی را با سرمربی اسپانیایی‌ خود امضا کنند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا که در مقاطع مختلف بارها به دلیل نتایج ضعیفی که آرسنال کسب کرده بود، در آستانه اخراج شدنش از این تیم قرار داشته اما هر بار موفق شده به نوعی این تیم را از بحران خارج کند، حالا به نظر می‌رسد که مدیران این باشگاه انگلیسی در نظر دارند قرارداد جدیدی را به او ارائه دهد.

بر اساس گزارش نشریه «دیلی‌میل» انگلیس؛ سران باشگاه آرسنال به دنبال تمدید قرارداد آرتتای ۳۹ ساله هستند. طبق این گزارش؛ آرسنالی‌ها قصد دارند قرارداد دو ساله جدیدی را به سرمربی اسپانیایی خود پیشنهاد دهند، این در حالی است که آرتتا هم از ماندنش در آرسنال استقبال می‌کند.

باشگاه منچسترسیتی، آرتتا را به عنوان گزینه‌ای برای جانشینی پپ گواردیولا می‌بیند، کسی که اعلام کرده با پایان قرارداد فعلی‌اش در پایان فصل آینده، من‌سیتی را ترک خواهد کرد. آرسنالی‌ها هم برای اینکه منچسترسیتی را در انجام این کار ناکام بگذارند، قرارداد جدیدی را به آرتتا پیشنهاد خواهند داد.

میکل آرتتا که در سال ۲۰۱۶ وارد عرصه مربیگری شد و کارش را با دستیاری پپ گواردیولا در منچسترسیتی آغاز کرد، در سال ۲۰۱۹ از این تیم جدا شد و اولین تجربه سرمربیگری‌اش را با آرسنال آغاز کرد.

او که تا سال ۲۰۲۳ با آرسنال قرارداد دارد، تاکنون این تیم را به یک قهرمانی در جام حذفی انگلیس و یک قهرمانی در جام خیریه انگلیس رسانده است.

در صورتی که آرتتا قرارداد جدیدی را با آرسنال امضا کند، دستمزد سالیانه‌اش که در حال حاضر ۵ میلیون پوند در سال است، افزایش پیدا خواهد کرد.

آرسنال با سرمربیگری میکل آرتتا در حال حاضر با ۳۵ امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.