سرپرست کمیته فوتسال بحث دخالت بعضی از بازیکنان باتجربه تیم ملی در کار سرمربی سابق این تیم در جریان مسابقات جام جهانی را تایید کرد

به گزارش خبرنگار مهر، احسان اصولی سرپرست کمیته فوتسال در تازه‌ترین مصاحبه خود به صورت ضمنی تایید کرد که بعضی از بازیکنان باتجربه تیم ملی فوتسال در جریان مسابقات جام جهانی در تصمیمات کادر فنی دخالت داشته‌اند.

اصولی ابتدا با تشکر از سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی سابق تیم ملی فوتسال که جای خود را به وحید شمسایی داد، گفت: از ظرفیت آقای ناظم الشریعه در بخش‌های دیگر استفاده می‌کنیم. این را برکناری تلقی نمی‌کنیم. این مثل یک دو امداد است که چوبش باید دست به دست بشود. از این منظر ببینیم. شمسایی به عنوان یک سرمایه و داشته اساسی و چهره شناخته شده است که افتخار پیدا کردیم در خدمتش باشیم.

وی درباره بحث پوست اندازی تیم ملی فوتسال با وحید شمسایی تاکید کرد: یکی از برنامه‌های مهم و اساسی که لازم است در تیم ملی فوتبال توجه کنیم جوانگرایی است. اینکه ذخایر لازم را برای مراحل و رده‌های مختلف سنی داشته باشیم و آماده نگه داریم. یکی از کارهای ما تشکیل تیم‌های پایه است. تیم زیر ۱۹ سال با علی صانعی تشکیل شد. تیم امید را هم تشکیل می‌دهیم تا این پلکان را کامل کنیم.

سرپرست کمیته فوتسال ادامه داد: وقتی یک جوان را می‌آوریم باید در تیم‌های ملی پایه رشد کند و در میدان‌های بزرگ برای حضور پررنگ در تیم ملی بزرگسالان آماده شود. این چرخه باید تکمیل شود. فرایند جانشین پروری در فوتسال در حال تکمیل است. از الان برای جام جهانی پیش رو برنامه ریزی می‌کنیم و فرصت سه ساله خواهیم داشت و امیدوارم کسب افتخار کنیم.

اصولی که با برنامه «سلام صبح بخیر» گفتگو می‌کرد، در خصوص بحث دخالت بازیکنان باتجربه در کار ناظم الشریعه در جام جهانی تصریح کرد: سعی می‌کنیم به جلو و آینده نگاه کنیم ولی باید از گذشته درس بگیریم. آنچه اساساً در ساختارهای ما خارج از ماموریت انجام شود و یا دخالت صورت بگیرد دچار اشکال می‌شویم و خطا رخ می‌دهد.

وی در پاسخ به این سئول که پس این دخالت‌ها در تیم ملی وجود داشته است؟ گفت: این یک امر مذبوح است که از چارچوب خارج شویم. گاهی اوقات چه در فوتبال چه در فوتسال این اتفاق بوده و رخ داده و منکرش نیستم اما چیز مذبوحی است. تلاش می‌کنیم تیم ملی این‌طور نباشد و هرکسی نقش خودش را ایفا کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.