سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: به دلیل فشردگی مسابقات نتوانستیم تمرین تاکتیکی برای دیدار با سپاهان داشته باشیم و این تنها دغدغه من برای این مسابقه است.

سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: به دلیل فشردگی مسابقات نتوانستیم تمرین تاکتیکی برای دیدار با سپاهان داشته باشیم و این تنها دغدغه من برای این مسابقه است. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمد ربیعی در نشست خبری پیش از دیدار با سپاهان در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: ابتدا ولادت حضرت زهرا (س) و روز مادر را تبریک می‌گویم. بازی بسیار خوبی خواهد شد. تیم سپاهان نیاز به صحبت من ندارد و نشان داده تیم و باشگاه بسیار معتبر و خوبی است. نویدکیا هم به لحاظ فنی و شخصیتی جزو مفاخر استان اصفهان است. سپاهان تیمی است که فوتبال بازی می‌کند و دو تیم از هم شناخت داریم.

وی افزود: امیدواریم فردا چیزی که مدنظر داریم در بازی اجرا شود ولی تنها دغدغه من این است که ما فاصله خیلی کمی از بازی قبل تا این بازی داریم. اصلا نتوانستیم تمرین تاکتیکی برای بازی با سپاهان داشته باشیم چون کلا در حال ریکاوری بودیم. ما ۱۲۰ دقیقه بازی در جام حذفی داشتیم و سه روز بعد هم باید برای بازی با سپاهان آماده شویم.

سرمربی مس رفسنجان گفت: این بزرگترین دغدغه ماست و می‌دانیم این آخرین بازی قبل از تعطیلات است و همه تیم‌ها مستهلک شدند. ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و علاوه بر این تیم ما سختی‌های بیشتری نسبت به تیم‌های دیگر به لحاظ برگزاری مسابقات دارد. همه این‌ها دلیل نمی‌شود که ما تمام انرژی را در بازی فردا نگذاریم و سعی می‌کنیم تمام انرژی و توان‌مان را مقابل سپاهان بگذاریم و برای هر دو تیم آرزوی سلامتی می‌کنیم.

ربیعی درباره مصدومان و محرومان تیم مس رفسنجان در دیدار با سپاهان گفت: ما برای بازی فردا قطعاً مهدی کیانی و شاهین توکلی را نداریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.