سرمربی تیم فوتبال رم خیال هواداران را درباره تلاش باشگاه اورتون انگلیس برای استخدام او آسوده کرد.

سرمربی تیم فوتبال رم خیال هواداران را درباره تلاش باشگاه اورتون انگلیس برای استخدام او آسوده کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر قرار گرفتن نام ژوزه مورینیو در صدر فهرست گزینه‌های جانشینی رافائل بنیتس روی نیمکت تیم اورتون منتشر شده است. این در حالی است که آقای خاص در ابتدای فصل جاری هدایت تیم فوتبال رم را برعهده گرفت. مورینیو اما پس از پیروزی شب گذشته (پنجشنبه) مردانش برابر لچه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا به خبرنگاران گفت که هیچ برنامه‌ای برای ترک رم ندارد.

او گفت: از جنبه احساسی، اشتیاق و رضایت برای کار در رم، من می‌گویم که از بیشتر از صد درصد همه چیز رو به راه است. من واقعاً از بودن در باشگاهی که اعضایش به من اعتماد دارند، خوشحالم. در حقیقت از این خوشحال‌تر نمی‌توانم باشم. از نظر فوتبالی اما خب مسلماً قرار داشتن در جایگاهی بین چهارم تا هشتم چیزی نیست که من بخواهم، اما خُب من دارم پروژه‌ای متفاوت را تجربه می‌کنم و در فصل آینده، ما بهتر خواهیم بود. انکار نمی‌کنم که در نیمه اول واقعاً من مأیوس شده بودم چون عملکردمان وحشتناک بود. با این حال من الان راضی‌ام و حاضر نیستم که پروژه رم را با هیچ پروژه دیگری عوض کنم. من حرف زده‌ام و پای حرفم می‌مانم. گفته‌ام که سه سال می‌مانم و قبل از اینکه این سه سال تمام شود هم جایی نمی‌روم.

مورینیو در ادامه به عملکرد تیمش مقابل لچه اشاره و اعتراف کرد که جالوروسی بدون بعضی از ستاره‌هایش فلج می‌شود. وی افزود: متأسفانه این واقعیت دارد. همانطور که همیشه گفته‌ام، تیم ما محدودیت‌هایی دارد و این را می‌دانیم. ورود اینسلی میتلند نیلز و سرجیو اولیویرا بر کیفیت تیم ما افزوده است، اما باز هم محدودیت‌هایی داریم.

آقای خاص در مرحله یک چهارم نهایی کوپا ایتالیا با تیم سابقش اینتر روبه‌رو خواهد شد، دیداری که در ورزشگاه سن‌سیرو برگزار می‌شود. مورینیو در این باره هم گفت: هنوز راهی طولانی در پیش است. ما چند بازی دیگر قبل از آن مسابقه داریم. شکی نیست که اینتر قوی‌ترین تیم حال حاضر لیگ و جام حذفی است. پس بدترین قرعه نصیب ما شده است، اما می‌رویم و تلاش می‌کنیم که همه را غافلگیر کنیم. نمی‌دانم وقتی به سن‌سیرو بروم چه احساسی خواهم داشت. باید از نظر روانی خودم را همانطور آماده کنم که برای میزبانی از اینتر در لیگ آماده کرده بودم. باید تلاش کنم احساساتم را کنترل کنم و به آن مانند یک بازی دیگر نگاه کنم. دفعه قبل که به سن‌سیرو رفتم برای بازی مقابل میلان بود و هر جور توهینی که فکر کنید به من شد، اما این بار فکر نمی‌کنم که چنین اتفاقی رخ دهد. مسلماً من می‌خواهم که تیمم برنده این بازی باشد و هواداران اینتر هم از تیم و مربی خودشان حمایت خواهند کرد، اما احترام متقابل میان ما همیشه پابرجا خواهد ماند، چون آنها خاطراتی را که با من داشتند، فراموش نمی‌کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.