مهاجم فرانسوی بارسلونا که زمزمه‌های فراوانی پیرامون جدایی او شنیده می‌شود، نسبت به انتشار اخبار مختلف طی چهار سال گذشته درباره خودش به شدت انتقاد کرد.

مهاجم فرانسوی بارسلونا که زمزمه‌های فراوانی پیرامون جدایی او شنیده می‌شود، نسبت به انتشار اخبار مختلف طی چهار سال گذشته درباره خودش به شدت انتقاد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از اینکه باشگاه بارسلونا تصمیم خود را برای فروش عثمان دمبله رسمی کرد، مهاجم پیشین دورتموند توضیحاتی درباره وضعیت خود ارائه کرد و در صفحه شخصی‌اش نوشت که تسلیم باج‌خواهی‌ها نمی‌شود.

در بخشی از پیام دمبله آمده است: «چهار سال است که شایعات و دروغ‌های شرم‌آور، تنها با هدف آسیب رساندن به من مطرح می‌شود که هیچ‌گاه به آن پاسخ نمی‌دادم، اما دیگر تمام شد. من ۲۴ ساله هستم و مانند هر کسی ایراداتی دارم. در زندگی‌ام لحظات پیچیده و مصدومیت‌هایی داشته‌ام و به ویروس کرونا مبتلا شدم. حتی زمانی که کمترین تمرین هم نداشته‌ام، درخواست‌های مربی را بدون سؤال انجام داده‌ام.

از خوش‌شانسی‌ام و اینکه خودم را وقف زیباترین شغل دنیا می‌کنم، آگاه هستم. پیام من واضح است. جلوی هر کسی که این تصور را ایجاد کند که متعهد به پروژه ورزشی نیستم و یا مسائلی را به من نسبت بدهد که آنها را مطرح نکرده‌ام و از طرف من یا نماینده‌ام صحبت کند، می‌گیرم. هنوز تحت قرارداد با بارسلونا و در خدمت باشگاه و مربی هستم.

من خیانتکار نیستم و تسلیم باج‌خواهی‌ها نمی‌شوم. مذاکراتی در جریان است و مدیر برنامه‌هایم آن را مدیریت می‌کند. کار من فوتبال بازی کردن و اشتراک لحظات شادی‌بخش با هم‌تیمی‌ها و هواداران است. اجازه بدهید روی پیروزی تمرکز کنیم».

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.