رئیس فدراسیون فوتبال به ملی‌پوشان بانوان ایران وعده داد در صورت تساوی مقابل تیم ملی چین، پاداش پیروزی را به آنها پرداخت خواهد کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال به ملی‌پوشان بانوان ایران وعده داد در صورت تساوی مقابل تیم ملی چین، پاداش پیروزی را به آنها پرداخت خواهد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شهاب‌الدین عزیزی خادم در تماس تلفنی خطاب به اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال بانوان گفت: نمایش شما مقابل میزبان این دوره از مسابقات را دنبال می‌کردم. مایه مباهات است که همه اعضای تیم با تمام توان در میدان حاضر شدید و نماینده شایسته‌ای برای دختران این مرز و بوم بودید. شایستگی شما بیش از این است و اگر در بازی بعدی مقابل چین نتیجه بگیرید، خوشحال خواهیم بود. اگر نتیجه مطلوبی حاصل نشد نیز همچنان به عنوان دختران تاریخ‌ساز فوتبال ایران شایسته و قابل احترام هستید.

وی در ادامه به اعضای تیم ملی بانوان گفت: قطعاً تیم پتانسیل بالایی دارد و امیدوارم با دست پُر برگردید. مطمئناً پیام رئیس جمهور، حضور معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور و نیز وزیر ورزش و جوانان، نشان از اهمیت این تیم برای همه مردم ایران دارد. امروز فداکارانه برای ایران جنگیدید.

رئیس فدراسیون فوتبال در پایان اعلام کرد در صورت کسب تساوی تیم ملی بانوان برابر چین، پاداش پیروزی به بازیکنان و اعضای کادر فنی پرداخت خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.