دروازه‌بان تیم ملی فوتبال زنان ایران گفت: برای اولین بار به این مسابقات آمده‌ایم و شرایط تا حدودی سخت است اما خوب بازی کردیم و خوب جنگیدیم.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال زنان ایران در اولین دیدار خود از جام ملت‌های فوتبال زنان آسیا از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه پنجشنبه، ۳۰ دی در ورزشگاه دی وای پاتیل بمبئی مقابل هند میزبان به میدان رفت و در پایان به تساوی بدون گل دست پیدا کرد. در پایان این دیدار زهره کودایی، دروازه‌بان ایران به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

کودایی در نشست خبری بعد از مسابقه گفت: بازی سختی بود. اولین مسابقه در هر تورنمتی مثل جام ملت‌ها حساسیت خاص خود را دارد. ما هم برای اولین بار به این مسابقات آمده‌ایم و شرایط تا حدودی سخت است اما خوب بازی کردیم و خوب جنگیدیم.

او افزود: تیم هند هم خیلی خوب بود. به آنها تبریک می‌گویم اما ما همه تلاشمان را می‌کنیم تا بازی به بازی شرایط مان بهتر شود و بهترین نتایج را در این تورنمنت کسب کنیم.

کودایی در مورد مسابقه ایران با چین که سوم بهمن ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، بیان کرد: تیم چین بسیار حرفه‌ای است و تجربه زیادی در آسیا دارد. ما اولین بار است که به این مسابقات آمده‌ایم اما ایرانی هستیم و همیشه با غیرت و شجاعت بازی می‌کنیم. تلاش می‌کنیم تا در بازی با چین بهترین عملکرد را داشته باشیم و بتوانیم از آن بازی هم امتیاز کسب کنیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )