دروازه‌بان تیم ملی فوتبال بانوان ایران که بهترین بازیکن دیدار با تیم میزبان بود، وعده داد ملی‌پوشان کشورمان با قدرت به کار خود در جام ملت‌های آسیا ادامه می‌دهند.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال بانوان ایران که بهترین بازیکن دیدار با تیم میزبان بود، وعده داد ملی‌پوشان کشورمان با قدرت به کار خود در جام ملت‌های آسیا ادامه می‌دهند. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های ملی فوتبال بانوان ایران و هند از سری رقابت‌های جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۲ در حالی با تساوی بدون گل به پایان رسید که با اعلام مسئولان برگزارکننده مسابقات، زهره کودایی دروازه‌بان تیم ملی کشورمان به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

کودایی پس از این انتخاب اظهار داشت: بازی مساوی شد، اما همه بازیکنان زحمت کشیدند و جنگیدند. با همین قدرت ادامه می‌دهیم و ان‌شاءالله بتوانیم با نتایج خوب، دل مردم ایران عزیز را شاد کنیم. بازی سختی بود. بالأخره در تورنمنتی مانند جام ملت‌های آسیا، اولین بازی همیشه حساسیت خاص خودش را دارد. ما هم برای اولین بار در جام ملت‌های آسیا حضور داشتیم.

وی در ادامه درباره تیم چین گفت: چین تیمی حرفه‌ای است و تجربه بسیار زیادی در سطح آسیا دارد. این تیم ۸ دوره عنوان قهرمانی آسیا را در کارنامه دارد. تیم ایران برای اولین بار است که به این بازی‌ها آمده، اما این دلیل نمی‌شود که ما شجاعانه و غیرتمندانه بازی نکنیم. همه تلاش‌مان را در بازی برابر چین به کار خواهیم گرفت تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و از آن بازی هم امتیاز کسب کنیم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال بانوان تصریح کرد: شرایط کمی سخت است، اما توانستیم خوب بازی کنیم و بجنگیم. هند نیز بسیار خوب بود و به این تیم تبریک می‌گویم. همه سعی‌مان را می‌کنیم تا شرایط‌مان بازی به بازی بهتر شود و بتوانیم بهترین نتایج در این مسابقات به دست بیاوریم.

شاگردان مریم ایراندوست روز یکشنبه در دومین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا، مقابل چین صف‌آرایی می‌کنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )