سرمربی تیم فوتبال اینتر از پیروزی تیمش مقابل امپولی در جام حذفی ایتالیا خوشحال اما نسبت به وضعیت چمن ورزشگاه خانگی تیمش معترض است.

سرمربی تیم فوتبال اینتر از پیروزی تیمش مقابل امپولی در جام حذفی ایتالیا خوشحال اما نسبت به وضعیت چمن ورزشگاه خانگی تیمش معترض است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال اینتر شب گذشته (چهارشنبه) در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایتالیا به سختی از پس میهمانش امپولی برآمد و در حالی که تا دقیقه نخست وقت‌های تلف شده نیمه دوم بازی را باخته بود در نهایت در وقت‌های اضافه با نتیجه ۳ بر ۲ پیروز شد. در دقیقه ۵ این بازی اینتری‌ها یکی از مهره‌های کلیدی‌شان خواکین کورئا را به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از دست دادند و اشک‌های این بازیکن آرژانتینی هنگام خروج از میدان حکایت از جدی بودن آسیب دیدگی او داشت، البته از سوی دیگر این اتفاق یک نکته مثبت هم داشت و آن گلزنی جانشین کورئا یعنی الکسیس سانچس در دقیقه ۱۳ بود، بازیکنی که در این روزهای اخیر خوب برای نراتزوری گلزنی می‌کند. علاوه بر این آندره رانوکیا کاپیتان کهنه‌کار و اغلب نیمکت‌نشین اینتری‌ها هم در یکی از معدود حضورهایش در ترکیب این تیم یک گل آکروباتیک و زیبا به ثمر رساند. همچنین استفانو سنسی بازیکنی که قرار نبود در فهرست تیم باشد، چرا که گفته می‌شود در آستانه انتقال قرضی به سامپدوریا است، به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و گل پیروزی بخش تیمش را زد.

سیمونه اینزاگی سرمربی اینتر در پایان بازی به خبرنگارانی که از او درباره دلیل به زحمت افتادن تیمش سوال پرسیدند، گفت: من فکر می‌کنم که تقریباً تمام بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی به وقت‌های اضافه کشیده شده‌اند. می‌دانستیم امپولی تیم قدرتمندی است و باید در همان تیمه اول گل‌های بیشتری می‌زدیم اما مسیرمان را گم کردیم و بعد از آن هم راه‌مان را گم کردیم. خوردن گل دوم ضربه بعدی را به ما زد اما تسلیم نشدیم و توانستیم ورق را برگردانیم.

اینزاگی درباره حضور غیرمنتظره سنسی در فهرست بازیکنان و پس از آن رفتنش به میدان که سبب شده درباره رفتنش به سامپدوریا تردیدهایی به وجود آید هم گفت: استفانو لیاقتش را داشت که امشب بازی کند، چون در این فصل خیلی کم به او بازی رسیده بود و با این حال همیشه با جدیت تمرین می‌کرد. تا زمانی که او پیراهن اینتر را می‌پوشد من او را در نظر خواهم داشت. اگر بماند که من خوشحال می‌شوم اما او صلاح خودش را بهتر می‌داند. ما خیلی با هم حرف زده‌ایم. او بازیکن بسیار باهوشی است و من برایش خوشحالم که گل برتری تیم ما زد.

سرمربی سابق لاتزیو سپس به این سؤال که آیا وقتش نشده الکسیس سانچس به بازیکنی در ترکیب اصلی اینتر تبدیل شود، عنوان کرد: من فکر می‌کنم که سانچس بازیکن فوق‌العاده‌ای است. او در ۴ تا از ۶ بازی اخیر ما بازیکن ترکیب اصلی بود و در دو بازی دیگر تعویضی به میدان رفت. پس به نظر دارم به اندازه کافی زمان بازی به دست می‌آورد و بسته به عملکردش این زمان هم بیشتر می‌شود.

اینزاگی در پایان به مصدومیت کورئا اشاره داشت. کورئا طی یک برخورد با بازیکن حریف آسیب دید اما این احتمال هم وجود دارد که شرایط نامناسب زمین چمن ورزشگاه سن‌سیرو که در قسمت‌هایی از آن به وضوح دارای پستی و بلندی است، مسبب مصدومیت او شده باشد.

او در این خصوص گفت: هم اینتر، هم میلان بیش از یک ماه است که به خاطر وضعیت چمن دچار مشکل هستند. باید فکر به حال این موضوع کرد، چون چمن خوبی نداریم. امپولی هم در این بازی متضرر شد، چون بازیکنان این تیم پا به توپ هستند و روی زمین بازی می‌کنند. ما واقعاً می‌توانستیم بدون مصدومیت کورئا به بازی‌مان ادامه دهیم چون او به تازگی برگشته بود و آماده بازی کردن بود اما حالا به نظر می‌رسد که مصدومیت او بسیار جدی است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.