سرمربی آلمانی تیم فوتبال منچستریونایتد درباره اینکه چگونه جواب نارضایتی کریستیانو رونالدو را از تعویض شدنش مقابل برنتفورد داد، شفاف‌سازی کرد.

سرمربی آلمانی تیم فوتبال منچستریونایتد درباره اینکه چگونه جواب نارضایتی کریستیانو رونالدو را از تعویض شدنش مقابل برنتفورد داد، شفاف‌سازی کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال منچستریونایتد شب گذشته در یک بازی خارج از خانه معوقه موفق شد میزبانش تیم برنتفورد را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد. زمانی که نتیجه ۲ بر صفر بود، رالف رانگنیک، سرمربی شیاطین سرخ کریستیانو رونالدو را بیرون کشیدن که این تصمیم او نارضایتی آشکار ستاره پرتغالی را به همراه داشت. این دو نفر در کنار زمین با هم صحبت کردند و همین موضوع کنجکاوی خبرنگاران را برانگیخت.

رانگنیک در پایان بازی در پاسخ به اینکه او و رونالدو به یکدیگر چه گفتند، اظهار داشت: رونالدو پرسید "چرا من، چرا مرا بیرون آوردی؟" من هم گفتم" من باید به صلاح تیم و باشگاه تصمیم بگیریم. شنبه در خانه استون‌ویلا دقیقاً همین شرایط را داشتیم و در نیمه دوم ۲ بر صفر جلو بودیم. من نمی‌خواستم که دوباره همان اشتباه را مرتکب شوم". (بازی من‌یونایتد با استون‌ویلا ۲-۲ شد). به همین دلیل من هری مگوایر را به زمین فرستادم چون می‌خواستم آرایش خط دفاعی را سه نفر کنم و مارکوس رشفورد هم نقش بال سرعتی را ایفا کند. تصمیم درستی هم بود. کریستیانو یک گلزن است اما در آن مقطع از بازی مهمتر این بود که تیم توازن داشته باشد. زمانی که ما گل سوم را زدیم دقیقاً همین جمله را به رونالدو گفتم: "می‌دانم که تو انگیزه زیادی برای گلزنی داری اما شاید دو سال دیگر که خودت مثل من مربی شدی و تیمت در چنین شرایطی قرار بگیرید درک کنی که چرا من این تصمیم را گرفتم".

سرمربی آلمانی در پاسخ به این سؤال که آیا باز هم با رونالدو درباره این ماجرا صحبت خواهد کرد، عنوان کرد: من انتظار نداشتم که او هنگام تعویض شدنش، مرا در آغوش بگیرد. من هیچ مسئله‌ای با کریستیانو ندارم. الان ۶ هفته است که اینجا هستم و در این مدت هرگز با او مشکلی نداشته‌ام، هیچ.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.