مدیرعامل باشگاه صنعت نفت تاکید کرد که مشکل پرداختی به اعضای تیم حل شده است و به زودی پس از مراحل اداری و بانکی به حساب آنها واریز خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت تاکید کرد که مشکل پرداختی به اعضای تیم حل شده است و به زودی پس از مراحل اداری و بانکی به حساب آنها واریز خواهد شد. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از اعتصاب بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و عدم حضور در مسابقه یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل تیم خیبر خرم‌آباد، کادرفنی و بازیکنان تیم خواستار تعیین تکلیف وضعیت پرداختی‌ها و قراردادشان شدند. بعدازظهر دیروز (چهارشنبه) طی جلسه‌ای که مدیران باشگاه به همراه اعضای تیم با چند نفر از مسئولان پالایش و پخش نفت آبادان داشتند، مشکل پرداختی به اعضای تیم حل شد و پس از طی شدن مراحل اداری پول به حساب بازیکنان و کادر فنی واریز خواهد شد. تمرینات شاگردان منصوریان هم شب گذشته در مجموعه ورزشی ۱۷ شهریور آبادان از سر گرفته شد و طالب ریکانی هم که روز گذشته صحبت‌هایی مبنی بر جدایی‌اش از صنعت نفت مطرح شده بود، در تمرین حضور داشت اما محمد طیبی و شروین بزرگ به دلیل تاخیر در سفر به آبادان، در تمرین دیشب صنعت نفت غایب بودند.

جهانگیر کی‌شمس در خصوص شرایط زردپوشان آبادانی پس از جلسه شب گذشته با مسئولان شرکت پالایش و پخش نفت آبادان به خبرنگار تسنیم گفت: ما بعدازظهر دیروز به همراه اعضای تیم با مسئولان پالایش و پخش جلسه خوبی برگزار کردیم و به امید خدا مشکل پرداختی به اعضای تیم هم حل شد و پیگیر این موضوع هستیم، کارهای اداری و بانکی این کار ممکن است یک مقدار طول بکشد ولی خداراشکر به زودی انجام خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت در واکنش به این موضوع که بازیکنان اعلام کرده بودند تا پول به حساب‌شان واریز نشود تمرین نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: ما بازیکنان خیلی خوبی داریم که خیلی با معرفت هستند، منتها خیلی‌ها خارج از تیم نمی‌گذارند ما کارمان را انجام دهیم و فقط به دنبال ایجاد حاشیه برای تیم و بازیکنان هستند. همانطور که گفتم مشکل مالی تیم هم به زودی حل می‌شود، درست است که هنوز پولی به حساب بازیکنان واریز نشده است و مشخص نیست که چند درصد دریافتی خواهند داشت اما شب گذشته نشان دادند که صنعت نفت را دوست دارند و برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنند. ان‌شاءالله به زودی کارهای اداری و بانکی واریز پول هم حل می‌شود تا اعضای تیم با روحیه و انگیزه بالا تمرینات‌شان را پیگیری کنند.

وی ادامه داد: ما بلیت سفر به اصفهان و هتل را هم گرفته‌ایم تا مشکلی بابت سفر و اسکان‌مان در اصفهان نداشته باشیم و بتوانیم با یک شرایط خوب مقابل ذوب‌آهن قرار بگیریم و با گرفتن ۳ امتیاز دل هواداران آبادانی را شاد کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.