رئیس فدراسیون فوتبال کامرون اظهار امیدواری کرد با پیروزی‌های پیاپی تیم ملی این کشور و قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا این فدراسیون ورشکسته شود.

رئیس فدراسیون فوتبال کامرون اظهار امیدواری کرد با پیروزی‌های پیاپی تیم ملی این کشور و قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا این فدراسیون ورشکسته شود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ساموئل اتوئو ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی کامرون که در دوره بازیگری سابقه قهرمانی در جام ملت‌های آفریقا را داشته پس از صعود تیم ملی این کشور به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آفریقا در جمع اعضای این تیم حضور یافته و گفت: شما مزد تلاش‌های خودتان در این مرحله را گرفتید و کار بزرگی کردید. باید خوشحال باشید و امیدوار به استمرار این نتایج در مراحل بعد. شما پاداش صعود به این مرحله را دریافت کردید و پاداش مراحل بعدی هم در پیش است.

رئیس فدراسیون فوتبال کامرون همچنین گفت: برای رسیدن به جام قهرمانی بجنگید و مبارزه کنید چرا که دیگر در مراحل حذفی فرصتی برای هیچ اشتباهی وجود ندارد. هر بازی برای شما حکم یک فینال را خواهد داشت پس با تمرکز و آمادگی کامل به میدان بروید. من هرچه بخواهید به شما خواهم داد و پاداش هر پیروزی را دریافت می‌کنید. تا رسیدن به جام قهرمانی بدانید در پرداخت پاداش شما کوتاهی نمی‌کنم و امیدوارم با پیروزی‌های پیاپی خودتان فدراسیون را بیچاره و ورشکسته کنید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.