سرمربی تیم ملی فوتبال امارات از شاگردانش خواست با تلاش و آمادگی کامل به دنبال کسب ۶ امتیاز از دو بازی حساس پیش روی در مرحله انتخابی جام جهانی باشند.

سرمربی تیم ملی فوتبال امارات از شاگردانش خواست با تلاش و آمادگی کامل به دنبال کسب ۶ امتیاز از دو بازی حساس پیش روی در مرحله انتخابی جام جهانی باشند. به گزارش خبرگزاری تسنیم، برت فن مارویک هلندی که شاگردانش را برای دو دیدار حساس مقابل سوریه و ایران در ادامه رقابت‌های انتخابی جام جهانی آماده می‌کند در این خصوص خطاب به بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی امارات گفت: من به قدرت و توان شما برای عبور از این مرحله ایمان دارم. ما به پیروزی در این دو بازی مقابل سوریه و ایران نیاز داریم تا بتوانیم شانس خودمان را برای صعود بالا ببریم. با تمرکز و تلاش بیشتر می‌توانید عملکرد و کیفیت بالاتری از خودتان نشان بدهید. ما باید به روحیه جنگنده و اعتماد به نفس در این دو بازی ظاهر شویم و شما شایستگی این کار را دارید.

اردوی تیم ملی امارات برای دیدار با سوریه و ایران در شهر دبی آغاز شده و شاگردان فن مارویک تمرینات خود را در زمین باشگاه الوصل در شهر دبی پیگیری می‌کنند.

امارات روز هفتم بهمن در دبی میزبان تیم ملی سوریه خواهد بود و ۱۲ بهمن در تهران برابر تیم ملی ایران قرار می‌گیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.