معاون باشگاه مس رفسنجان به سرمربی تیم فوتبال این باشگاه بابت انتقاد از امکانات مس حق داد.

معاون باشگاه مس رفسنجان به سرمربی تیم فوتبال این باشگاه بابت انتقاد از امکانات مس حق داد. علی علیزاده درباره محل برگزاری دیدار مس رفسنجان - سپاهان اصفهان، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: هوای سرچشمه کاملاً آفتابی و مطلوب است. تمام تلاش خود را می‌کنیم که بازی با سپاهان در ورزشگاه شهید زینلی برگزار شود و اگر اتفاقی رخ ندهد، این مسابقه در سرچشمه انجام خواهد شد. با این حال شرایط این شهر را تا دو روز قبل از بازی رصد می‌کنیم.

وی در مورد انتقادات شدید محمد ربیعی از زیرساخت‌های باشگاه مس و شهر رفسنجان بیان کرد: هر مربی دوست دارد ابتدایی‌ترین مسائل از جمله زمین، توپ و البسه را داشته باشد تا کارش را انجام دهد. ربیعی حق دارد که زمین باکیفیت می‌خواهد. مس رفسنجان هم روی زمین بازی می‌کند و ربیعی می‌خواهد چمن ورزشگاه صاف باشد. تلاش می‌کنیم زمین خوبی مهیا کنیم تا تفکرات کادر فنی از زمین مسابقه خارج نشود.

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان راجع به قرار گرفتن نارنجی‌پوشان در جمع پنج تیم برتر نیم‌فصل اول و هشت تیم پایانی جام حذفی اظهار داشت: مزد تلاش خود را می‌گیریم، اما نیم‌فصل دوم دشوارتر است و راه زیادی پیش رو داریم. در دور یک چهارم نهایی جام حذفی تیم‌های گردن‌کلفتی حضور دارند و ما تلاش می‌کنیم به مراحل پایانی برسیم.

علیزاده درباره فعالیت باشگاه مس رفسنجان در نیم‌فصل تصریح کرد: ربیعی اسامی چند بازیکن را به ما اعلام کرده که با باشگاه‌ها و مدیران برنامه‌های آنها صحبت کنیم. تمرینات مس در طول نیم‌فصل در تهران دنبال می‌شود و احتمالاً یک یا دو دیدار دوستانه در مشهد، تهران، اصفهان یا جزیره کیش خواهیم داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.